به گزارش زیرنویس، سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: ۱۰ فروردین ماه عوامل انتظامی کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در حال گشت زنی در محدوده خیابان کارگر تهران بودند که به فرد که بار نامتعارف را با خود حمل می کرده مشکوک شدند. سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: ۱۰ فروردین ماه عوامل انتظامی کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در حال گشت زنی در محدوده خیابان کارگر تهران بودند که به فرد که بار نامتعارف را با خود حمل می کرده مشکوک شدند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با نزدیک شدن ماموران پلیس، متهم متوجه حضور ماموران شده و بار خود را رها و اقدام به فرار می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس فورا دستور ایست را صادر نموده و با تعقیب متهم پس از طی مسافتی کوتاه متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی بار نامتعارف متهم مواردی از جمله ۱۸ عدد تی شرت ، یک دست ست دخترانه ، سه عدد بافت ، یک عدد شلوار کتان، ۵ عدد بلوز آستین بلند و ۳ عدد لباس زیر که همگی مسروقه بودند، کشف گردید. همنچنین در بازرسی بدنی از سارق ، دو قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ محمدی بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه های پوشاک و البسه و چندین فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد و در ادامه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت  یا اشاره به اینکه شناسایی مال باختگان در دستور کار پلیس قرار دارد، .در پایان به شهروندان علی الخصوص مغازه داران توصیه کرد، فروشگاه ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین های مداربسته، دزدگیر مجهز کنند.

منبع خبر: رکنـا