به گزارش اسپورت، نمایندگان ارلینگ هالند به طور مرتب با بارسلونا و رئال‌مادرید تماس می‌گیرند تا وضعیت انتقال این مهاجم از منچسترسیتی هرچه زودتر مشخص شود. این بازیکن نروژی در سال ۲۰۲۲ به باشگاه فعلی خود پیوست و به موفقیتی بی‌نظیر در اتحاد دست یافت و در اولین فصل حضورش رکورد گلزنی را شکست و […]

- غول نروژی در رادار دشمنان ابدی در ال‌کلاسیکو

به گزارش اسپورت، نمایندگان ارلینگ هالند به طور مرتب با بارسلونا و رئال‌مادرید تماس می‌گیرند تا وضعیت انتقال این مهاجم از منچسترسیتی هرچه زودتر مشخص شود.

این بازیکن نروژی در سال ۲۰۲۲ به باشگاه فعلی خود پیوست و به موفقیتی بی‌نظیر در اتحاد دست یافت و در اولین فصل حضورش رکورد گلزنی را شکست و سه‌گانه را به دست آورد. هالند از ابتدای سال با انتقال احتمالی به مادرید مرتبط بوده و نشریه آاس گزارش داده بود که بند آزادسازی او برای علاقه‌مندان خارج از لیگ برتر انگلیس به مبلغ مقرون به صرفه‌ای کمتر از ۱۰۸ میلیون دلار (۱۰۰ میلیون یورو) کاهش پیدا می‌کند.

موندو دپورتیوو نیز هفته گذشته فاش کرد که خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، رویای جذب ارلینگ هالند در سال ۲۰۲۵ را دارد. و امروز (شنبه) نشریه اسپورت گزارش داده که پدر هالند، آلف اینگه، و نمایندگانش به طور مرتب با دو باشگاه بزرگ لالیگایی در تماس هستند.

جدا از نگرانی در مورد تحریم‌های احتمالی سیتی، که ظاهراً به دلیل اتهام نقض ۱۱۵ مورد از قوانین بازی جوانمردانه مالی با احتمال اخراج از لیگ برتر روبرو شده، هالند می‌خواهد بازی در لیگ برتر اسپانیا را نیز تجربه کند. برای ستاره‌ای در قد و قامت او هیچ مقصد بهتری از دشمنان ابدی در ال‌کلاسیکو وجود ندارد. مادرید در تابستان امسال رقیب هالند، کیلیان امباپه را در تیمش خواهد داشت و رفتن هالند به بارسلونا می‌تواند جذابیت ال‌کلاسیکو را افزایش دهد. اگرچه حضور این ستاره در کنار امباپه در مادرید نیز تیم سپیدپوش را ترسناک‌تر از همیشه خواهد کرد و جذابیت تیم را بالاتر خواهد برد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی