دیدار پرسپولیس و مس قطعا برای کادر فنی استقلال هم حائز اهمیت است و شاید آن‌ها به دنبال راهی برای تماشای دیدن این دیدار دوستانه باشند تا با شرایط جدید مس رفسنجان بیشتر آشنا شوند. البته استقلال به تازگی با مس در جام حذفی بازی کرده و مغلوب این تیم شده است اما به هر […]

- نکونام از پرسپولیس کمک می‌گیرد

دیدار پرسپولیس و مس قطعا برای کادر فنی استقلال هم حائز اهمیت است و شاید آن‌ها به دنبال راهی برای تماشای دیدن این دیدار دوستانه باشند تا با شرایط جدید مس رفسنجان بیشتر آشنا شوند.

البته استقلال به تازگی با مس در جام حذفی بازی کرده و مغلوب این تیم شده است اما به هر حال میزان آمادگی شاگردان محرم نویدکیا و شرایط جدید آن‌ها برای کادر فنی استقلال مهم است.

خبر دیگر این‌که استقلال قرار است طی امروز و فردا دو بازی دوستانه انجام بدهد که بازی با پیکان قطعی شده است. شاگردان رضا عنایتی بعد از پیروزی مقابل تیم‌های بندرانزلی و سپاهان اصفهان با دو گل مغلوب پرسپولیس شدند و حالا در دیداری دوستانه به مصاف استقلال خواهند رفت تا آمادگی خود را بسنجند.

جواد نکونام قصد دارد در دو بازی تدارکاتی آینده به بازیکنان ذخیره تیمش هم میدان  بدهد تا شاید از وجود بعضی از آن‌ها در بازی با مس رفسنجان که شنبه آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، استفاده کند.

گفتنی است تمرینات استقلال در تعطیلات نوروز و از پنجم فروردین ماه به طور منظم پیگیری شده است.

منبع: خبـر ورزشی