به گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، استقلال که برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌شود، امروز شنبه در جریان یک بازی دوستانه به مصاف پیکان رفت. شاگردان جواد نکونام در ورزشگاه شهید دستگردی شهرک اکباتان تهران مقابل شاگردان رضا عنایتی قرار گرفتند که ابن بازی با نتیجه یک بر صفر به سود […]

- استقلال سال جدید را با برد آغاز کرد / برتری شاگردان نکونام مقابل پیکان

به گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، استقلال که برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌شود، امروز شنبه در جریان یک بازی دوستانه به مصاف پیکان رفت. شاگردان جواد نکونام در ورزشگاه شهید دستگردی شهرک اکباتان تهران مقابل شاگردان رضا عنایتی قرار گرفتند که ابن بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

تک گل این بازی تدارکاتی را جعفر سلمانی در دقایق پایانی به ثمر رساند.

آبی‌ها همچنین فردا در دیدار دوستانه‌ای دیگر به میدان خواهند رفت.

شاگردان جواد نکونام از هفته بیست و دوم، روز شنبه ۱۸ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان می‌روند.

استقلال سال جدید را با برد آغاز کرد؛ برتری شاگردان نکونام مقابل پیکان

جواد نکونام و رضا عنایتی پیش از این مسابقه برخورد گرم و صمیمانه‌ای با یکدیگر داشته و به اختلافاتی که بین آن‌ها وجود داشت پایان دادند. آخرین دیدار دو تیم در نیم فصل نخست که با پیروزی آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، پر از حاشیه و جنجال بود.

جواد نکونام در نشست مطبوعاتی پایان این مسابقه درباره اظهارنظر عنایتی که گفته بود استقلال یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است، واکنش تندی انجام و اظهار داشت: اگر قرار است در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنیم مثلاً بگوییم تیم مهره دارد یا ندارد باید خوبی، خوشی و ناراحتی‌اش را تحمل کنیم. درست نیست در مورد تیم رقیب اینگونه صحبت کنیم. خودتان می‌دانید در فوتبال مهره همه کار نمی‌کند. در مقدماتی المپیک تیم به این خوبی نتوانست نتیجه بگیرد و به هنگ‌کنگ باختیم پس مهره همه چیز نیست.

عنایتی نیز که از این حرف‌ها ناراحت شده بود چند روزی سکوت کرد، اما با طعنه به حضور کوتاه مدت نکونام در استقلال گفته بود: به زودی جواب پیشکسوت پاس را می‌دهم.

منبع: ایسـنا