به گزارش زیرنویس از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان ایمان محمدی شنبه اظهار کرد: شب گذشته تعدادی از رانندگان کامیون در صف جایگاه پمپ بنزین حضرت ابوالفضل (ع) باهم بحث و نزاع کردند و با توجه به اینکه رانندگان بومی شهرستان بودند خانواده های طرفین نیز به پمپ بنزین مراجعه و اقدام به تخریب […]

به گزارش زیرنویس از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان ایمان محمدی شنبه اظهار کرد: شب گذشته تعدادی از رانندگان کامیون در صف جایگاه پمپ بنزین حضرت ابوالفضل (ع) باهم بحث و نزاع کردند و با توجه به اینکه رانندگان بومی شهرستان بودند خانواده های طرفین نیز به پمپ بنزین مراجعه و اقدام به تخریب اموال و خودروهای مردم نمودند.

این مقام قضایی ادامه داد: بلافاصله دستورات لازم به ضابطین قضایی داده شد و پنج نفر دستگیر و طی قرار صادره روانه زندان شدند.

محمدی افزود: به پرونده اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی به صورت ویژه، سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و هیچگونه تخفیفی در مجازات آن‌ها داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت اماکن عمومی و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، ادامه داد: هیچ گذشت و اغماضی در خصوص برهم زنندگان امنیت اجتماعی نداریم و متخلفان به اشد مجازات می رسند.

رییس دادگستری شهرستان فاریاب ازمسئولان جایگاه های سوخت خواست نسبت به رعایت نوبت اقدامات لازم را انجام داده و به افردی که خارج از نوبت قصد سوختگیری دارند خدمات ندهند و در صورت مشاهده تخلف یا رعایت نشدن مقررات با پلیس۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع خبر: رکنـا