به نظر دولت و وزارت ورزش و جوانان تا ۵ اردیبهشت فرصت دارند که مالکیت این دو باشگاه را از هم تفکیک کنند که قول‌های مساعده داده شده که این اتفاق به طور قطعی رخ خواهد داد. اما با تصمیم مهم سازمان خصوصی سازی بعد از واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بانک تجارت و […]

- استقلال و پرسپولیس بانکی می‌شوند!

به نظر دولت و وزارت ورزش و جوانان تا ۵ اردیبهشت فرصت دارند که مالکیت این دو باشگاه را از هم تفکیک کنند که قول‌های مساعده داده شده که این اتفاق به طور قطعی رخ خواهد داد.

اما با تصمیم مهم سازمان خصوصی سازی بعد از واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بانک تجارت و بانک ملت تا پایان فصل جاری هیچ گونه تغییر مدیریتی در این دو باشگاه صورت نخواهد گرفت. به این خاطر که تغییر مدیریت در این دو باشگاه می‌تواند استقلال و پرسپولیس را در نه هفته پایانی دچار چالش کند و شانس قهرمانی را از این دو تیم بگیرد.

در حال حاضر مدیریت باشگاه استقلال بر عهده خطیر و مدیریت باشگاه پرسپولیس بر عهده ی درویش است. این دو مدیر قطعی تا پایان فصل در سمت خود باقی می‌مانند.

ثبات مدیریت در شرایط واگذاری دو تیم به بانک تجارت و ملت مانع از ایجاد هر حاشیه ی جدیدی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود و این یک تصمیم هوشمندانه از سازمان خصوصی سازی است.

بیشتر بخوانید: چرا باشگاه پرسپولیس فروش نرفت؟/ سرخابی‌های پایتخت به لیگ نخبگان آسیا نمی‌رسند!

منبع: خبـر ورزشی