دکوراسیون برنامه نوروز فوتبالی شباهت عجیبی به دکوراسیون یک برنامه ورزشی خارجی دارد. یکی از برنامه‌های پربیننده تلویزیون در ایام نوروز برنامه «نوروز فوتبالی» است که از شبکه ورزش پخش می‌شود. این برنامه به بررسی مهم‌ترین اتفاقات فوتبالی در سال ۱۴۰۲ و انتخاب برترین‌های این سال با نظرسنجی پرداخته است. در یکی دو روز اخیر […]

 دکوراسیون برنامه نوروز فوتبالی شباهت عجیبی به دکوراسیون یک برنامه ورزشی خارجی دارد.

یکی از برنامه‌های پربیننده تلویزیون در ایام نوروز برنامه «نوروز فوتبالی» است که از شبکه ورزش پخش می‌شود. این برنامه به بررسی مهم‌ترین اتفاقات فوتبالی در سال ۱۴۰۲ و انتخاب برترین‌های این سال با نظرسنجی پرداخته است.

در یکی دو روز اخیر سرانجام نظرسنجی این برنامه که برای همه پست‌های یک تیم فوتبال از دروازه‌بان گرفته تا مهاجم و همچنین سرمربیان برگزار شد به پایان رسید و نفراتی که جداگانه توسط بینندگان و کارشناسان برگزیده شده بودند معرفی شدند.

نتایج نهایی این نظرسنجی بازتاب‌های بسیار گسترده‌ای در فضای مجازی و در میان علاقمندان به فوتبال داشت. بازتاب‌هایی که عموما انتقادی بود و علاقمندان به فوتبال را با خودش همراه نکرد.

 

کپی‌برداری باورنکردنی در شبکه ورزش که خبرساز شد

حالا اما یک اتفاق دیگر هم رخ داده است که می‌تواند سوژه یک انتقاد جدید از این برنامه باشد. ظاهرا مبل یا کاناپه‌ای که به عنوان بخشی از دکوراسیون این برنامه مورد استفاده قرار گرفته است شباهت انکارناپذیر و زیادی به مبل یا کاناپه‌ای دارد که در ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطرِ شبکه BeIN اسپورت مورد استفاده قرار گرفت!

کپی‌برداری باورنکردنی در شبکه ورزش که خبرساز شد

البته مبل برنامه نوروز فوتبالی از نظر ابعاد بزرگ‌تر از مبل برنامه شبکه BeIN اسپورت است اما شباهت این دو مبل آنقدر زیاد است که بعید به نظر می‌رسد تصادفی در کار بوده باشد.

شاید بهتر بود در طراحی این مبل و این دکوراسیون ایده و سلیقه تازه‌تری به کار گرفته می‌شد. در این صورت شائبه کپی‌برداری از طرح مبل BeIN اسپورت هم پیش نمی‌آمد. اما این کپی‌برداری ناشیانه، بدجور توی ذوق بینندگان برنامه نوروز فوتبالی می‌زند.

فوتبالی

+