پس از تساوی ۰-۰ منچسترسیتی و آرسنال، روی کین بازی کلی ارلینگ هالند را ضعیف دانست و گفت که بازی او در سطح بازیکنی است که در دسته چهارم فوتبال انگلیس (لیگ دو) بازی می‌کند. هافبک سابق در اسکای اسپورت گفت: «سطح بازی عمومی او بسیار ضعیف است. نه فقط امروز بلکه در همه بازی‌ها. […]

- خصومت اسطوره سابق با خانواده هالند ادامه دارد؛ او مثل بازیکن لیگ دو است!/ ارلینگ اصلاً فوتبال بازی نکرده

پس از تساوی ۰-۰ منچسترسیتی و آرسنال، روی کین بازی کلی ارلینگ هالند را ضعیف دانست و گفت که بازی او در سطح بازیکنی است که در دسته چهارم فوتبال انگلیس (لیگ دو) بازی می‌کند. هافبک سابق در اسکای اسپورت گفت: «سطح بازی عمومی او بسیار ضعیف است. نه فقط امروز بلکه در همه بازی‌ها. من فکر می‌کنم بازی‌های او چه ضربه سر و چه بازی با توپ، از هر نظر ضعیف است. او جلوی دروازه بهترین بازیکن جهان است، اما بازی کلی او بسیار ضعیف است و تقریباً مانند یک بازیکن لیگ دو است، این نظر من است. او باید بازی خود را بهبود ببخشد و فکر می‌کنم تا چند سال آینده بهتر خواهد شد.»

کین تنها قهرمان سابق منچستریونایتد نبود که در این بازی از هالند انتقاد کرد. زمانیکه بازیکن نروژی یک موقعیت عالی را از دست داد و نتوانست توپ را به خوبی کنترل کند گری نویل هم که مفسر مسابقه بود به او خندید. نویل گفت که به نظر می‌رسد هالند قبلا هرگز فوتبال بازی نکرده است.

به نظر می‌رسد که کین به دلیل خصومت با خانواده هالند اینگونه صحبت کرده است. پدر هالند، آلف اینگه، رباط صلیبی کین را در مسابقه بین لیدز و یونایتد در سال ۱۹۹۷ مصدوم کرد. گفته می‌شود که سال‌ها بعد تکل خشن کین روی پدر هالند باعث پایان یافتن دوران حرفه‌ای او شد، و کین در کتاب زندگی‌نامه خود نیز اعتراف کرد که این خطا را از روی عمد انجام داده بود.

بیشتر بخوانید:  غول نروژی در رادار دشمنان ابدی در ال‌کلاسیکو

منبع: خبـر ورزشی