به گزارش زیرنویس، سردار دوستعلی جلیلیان  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر و شناسایی باندها و سرشبکه های اصلی مواد مخدر یکی از اولویت های مهم و اساسی پلیس سیستان و بلوچستان در سال جدید است. وی افزود: در این رابطه در دو هفته گذشته با اشراف و […]

به گزارش زیرنویس، سردار دوستعلی جلیلیان  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر و شناسایی باندها و سرشبکه های اصلی مواد مخدر یکی از اولویت های مهم و اساسی پلیس سیستان و بلوچستان در سال جدید است.

وی افزود: در این رابطه در دو هفته گذشته با اشراف و رصد اطلاعاتی پلیس بر فعالیت و تحرکات قاچاقچیان عمده مواد مخدر، ۲ باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی شناسایی و منهدم شدند .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای ۷۸۲ فقره عملیات پلیسی علیه قاچاقچیان مواد مخدر در استان، عنوان داشت: در این مدت ۵ تن و ۱۲۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل ۴ تن و ۵۶۸ کیلوگرم تریاک، ۴۸۰ کیلوگرم حشیش، ۶۰ کیلوگرم شیشه و ۱۶ کیلوگرم هروئین از قاچاقچیان مواد افیونی در سطح استان کشف شد.

این مقام ارشد تصریح کرد: در این عملیات ها ۲۵ نفر قاچاقچی عمده مواد مخدر و ۴ قبضه سلاح جنگی کشف و ۱۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از سوداگران مرگ توقیف شد.

سردار جلیلیان با اشاره به اقدامات خوب پلیس استان در مقابله با خرده فروشان مواد مخدر در سطح گفت: از ابتدا اجرای این طرح ۱۰۸ نفر خرده فروش در محلات و نقاط آلوده استان دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند .

منبع خبر: رکنـا