به گزارش زیرنویس ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در شب‌های قدر در خصوص روز طبیعت و تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با آماده باش ۱۰۰ در روز طبیعت رانندگان محترم تهرانی را به رعایت قوانین و تردد با […]

- برخورد پلیس با تخلفات ساکن در روز طبیعت

به گزارش زیرنویس ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در شب‌های قدر در خصوص روز طبیعت و تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با آماده باش ۱۰۰ در روز طبیعت رانندگان محترم تهرانی را به رعایت قوانین و تردد با سرعت مطمئنه در آخرین روز از تعطیلات نوروز دعوت می‌کند.

موسوی پور افزود: در روز طبیعت رانندگان از حمل بار غیر متعارف و سوار کردن افراد در قسمت حمل بار وانت بارها جدا خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگان موتورسیکلت در روز طبیعت ضمن استفاده از کلاه ایمنی از حمل بار غیر متعارف و حرکات مخاطره آمیز خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: در روز طبیعت پلیس راهور تهران بزرگ با تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز. تشدید برخورد خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور تهران در پایان گفت:, همشهریان در روز طبیعت از قرار دادن سبزه روی سقف، صندوق عقب و… وسیله نقلیه که موجب حواس پرتی رانندگان دیگر و حتی مخاطرات بیشتر می‌شود خودداری کنید.

۴۷۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین