به گزارش زیرنویس، روسلان کراوچنکو، رئیس اداره نظامی استان کی یف، روز شنبه گفت که در استان کی یف، ۱۰ هزار مانع ضد تانک موسوم به “دندان اژدها” نصب شده است. به نقل از اسپوتنیک، پیشتر، ولادیمیر زلنسکی گزارش داد که ساخت سه خط استحکاماتی به طول ۲ هزار کیلومتر در اوکراین آغاز شده است. […]

به گزارش زیرنویس، روسلان کراوچنکو، رئیس اداره نظامی استان کی یف، روز شنبه گفت که در استان کی یف، ۱۰ هزار مانع ضد تانک موسوم به “دندان اژدها” نصب شده است.

به نقل از اسپوتنیک، پیشتر، ولادیمیر زلنسکی گزارش داد که ساخت سه خط استحکاماتی به طول ۲ هزار کیلومتر در اوکراین آغاز شده است.

کراوچنکو در کانال تلگرامی خود نوشت: استان کی یف به افزایش کار بر روی ساخت استحکامات ادامه می دهد. تقریبا ۱۰ هزار هرم بتنی در حال حاضر نصب شده است، یک خندق ضد تانک ساخته شده است.

نصب ده هزار «دندان اژدها» در کیف

وی خاطرنشان کرد که ساخت استحکامات شامل سیستم گسترده ای از سنگرها، گودال ها و دیگر انواع پناهگاه است. خطوط استحکاماتی از جمله: “دندان های اژدها”، خندق های ضد تانک و سایر موانع غیر قابل انفجار نصب شده است.

دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین در ۴ مارس گفت که مقامات این کشور بیش از ۲۰ میلیارد گریونا (۵۲۵.۶ میلیون دلار) برای ساخت استحکامات در سال جاری اختصاص داده اند.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین