به گزارش زیرنویس ،فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از آغاز سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ هموطنان تاکنون ۷۴۰ جان باخته و ۱۹ هزار مجروح به دلیل سوانح رانندگی در کشور ثبت شد. مهر در خبری نوشت:سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در حاشیه سفر به استان مازندران به منظور بازدید از وضعیت جاده‌های استان در گفتگو با خبرنگاران […]

- آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی امسال از سوی سردار رادان اعلام شد

به گزارش زیرنویس ،فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از آغاز سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ هموطنان تاکنون ۷۴۰ جان باخته و ۱۹ هزار مجروح به دلیل سوانح رانندگی در کشور ثبت شد.

مهر در خبری نوشت:سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در حاشیه سفر به استان مازندران به منظور بازدید از وضعیت جاده‌های استان در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طول مدت سفرهای نوروزی ۴۷۹ میلیون تردد بین استانی و بین شهری را تجربه کردیم و آمار تردد روزانه بعضا از مرز ۲۹ میلیون تردد هم در بعضی از روزها در ایام تعطیلات گذشت.

وی ادامه داد: اکنون که به روزهای آخر تعطیلات نزدیک می‌شویم ماحصل این تردد متاسفانه ثبت بیش از ۹۳ هزار تصادف در بین شهرها و جاده‌های کشور بود که بیش از ۷۴۰ جان باخته و نوزده هزار مصدوم به جای گذاشت.

سردار رادان: ۷۴۰ جان باخته و ۱۹ هزار مجروح در سفرهای نوروزی هموطنان ثبت شد
سردار رادان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تصادفات متاسفانه ناشی از سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و همچنین عدم رعایت مقررات بود، از مسافران، رانندگان و همراهان آن‌ها خواست شتاب زدگی را از خودشان دور کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه در برخی از استان‌های کشور مثل استان مازندران چیزی بالغ بر ۲۰۰ هزار خودرو هنوز در شهرهای مازندران مانده و رسوب کرده و اگر مسافران بخواهند بازگشت خود را به روزهای آخر هفته بگذارند با یک حجم شدید ترافیک طرف خواهند شد، از مسافان خواست سفرهای خود را مدیریت کنند.

۴۷۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین