باشگاه استقلال اعلام کرده مدارک بارگذاری شده و به شایعات رسانه‌ها در مورد حذف از آسیا توجه نکنید. آنها درست می‌گویند و مدارک بارگذاری شده اما اگر خودشان را به جای هواداران استقلال بگذارند که تیم‌شان ۲ سال پیاپی از آسیا حذف شد، به آنها و البته به رسانه‌ها که پیگیر اخبار هستند، حق می‌دهند. […]

- باشگاه استقلال درست می‌گوید، اما هواداران حق دارند نگران باشند

باشگاه استقلال اعلام کرده مدارک بارگذاری شده و به شایعات رسانه‌ها در مورد حذف از آسیا توجه نکنید. آنها درست می‌گویند و مدارک بارگذاری شده اما اگر خودشان را به جای هواداران استقلال بگذارند که تیم‌شان ۲ سال پیاپی از آسیا حذف شد، به آنها و البته به رسانه‌ها که پیگیر اخبار هستند، حق می‌دهند.

پارسال هم همین وقت‌ها وزیر و وکیل و… می‌گفتند نگران نباشید استقلال از آسیا حذف نمی‌شود اما این وعده‌ها همه پوچ بود و استقلال که سال قبل از آن همراه با پرسپولیس حذف شده بود، برای دومین سال پیاپی نتوانست راهی آسیا شود. امسال هم اگر حذف شوند که دیگر شاهکار است و البته یک خبر بسیار بد برای فوتبال ایران اما اینکه باشگاه انتظار دارد بعد از ۲ سال حذف پیاپی هواداران نگران نباشند، انتظار چندان معقولی نیست. به خصوص این روزها که پنجره‌های استقلال هم طبق روال عادی برنامه! بسته شده و البته تلاش‌های زیادی می‌شود تا هم مشکل مالکیت مشترک حل شود و هم پنجره‌ها را باز کنند.

البته ماجرای مالکیت مشترک هم در نوع خودش شاهکار است. سال ۱۴۰۲ تمام شد و ۱۳ روز از سال جدید گذشت اما هنوز کار واگذاری پرسپولیس و استقلال به ۲ بانک خصوصی یا نیمه‌خصوصی تمام نشده است! دوستان انگار می‌خواهند آزادراه تهران – شمال را بسازند که این‌قدر طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید: بورس، بانک و حتی دستگاه خودپرداز؛ هیچ کدام استقلال و پرسپولیس را نمی‌خواهند!/ سرمایه‌گذاری در این فوتبال دیوانگی نیست؟

منبع: خبـر ورزشی