به گزارش زیرنویس، سرهنگ  کیومرث حسنوند  سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: شامگاه گذشته تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم در حال گشت زنی، در محدوده خیابان انقلاب تهران بودند که متوجه دو نفر با ظاهری نامتعارف شدند. وی افزود: متهمان در حال زاغ زنی عابرین پیاده در پیاده رو بودند […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ  کیومرث حسنوند  سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: شامگاه گذشته تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم در حال گشت زنی، در محدوده خیابان انقلاب تهران بودند که متوجه دو نفر با ظاهری نامتعارف شدند.

وی افزود: متهمان در حال زاغ زنی عابرین پیاده در پیاده رو بودند که با رویت ماموران گشت پلیس، اقدام به فرار نموده و ماموران بلافاصله فرمان ایست را صادر  کردند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران طی یک تعقیب و گریز حرفه ای، در یک عملیات منسجم موفق شدند هردو متهم را دستگیر کنند. در بررسی از متهمان دو قبضه سلاح سرد کشف کردند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: زورگیران پس از انتقال به کلانتری  انقلاب در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر زورگیری و چندین فقره سرقت و زورگیری مشابه اعتراف کردند و هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا روانه شدند.

سرهنگ حسنوند در پایان خاطر نشان کرد : شهروندان  با رعایت توصیه های پلیسی از تردد در محل های تاریک و خلوت در ساعات پایانی شب خودداری نموده و در صورت رویت موارد سرقت و زورگیری سریعا با سامانه ۱۱۰ تماس حاصل بگیرند.

منبع خبر: رکنـا