هدست‌های داوران فوتبال اگرچه چند ماهی است از سوی فدراسیون خریداری شده و مسابقات لیگ برتر با این تکنولوژی صوتی نزد داوران حاضر در زمین برگزار می‌شود، اما حالا یک مشکل دیگر در مسیر تسهیل قضاوت داوران فوتبال به وجود آمده است. امیر عرب‌براقی داور جوان و بین‌المللی فوتبال ایران که امروز در برنامه نوروز فوتبالی شبکه […]

- اتفاق عجیب برای داور بین‌المللی ایران در فرودگاه

هدست‌های داوران فوتبال اگرچه چند ماهی است از سوی فدراسیون خریداری شده و مسابقات لیگ برتر با این تکنولوژی صوتی نزد داوران حاضر در زمین برگزار می‌شود، اما حالا یک مشکل دیگر در مسیر تسهیل قضاوت داوران فوتبال به وجود آمده است.

امیر عرب‌براقی داور جوان و بین‌المللی فوتبال ایران که امروز در برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش حضور یافته بود، از مشکل جابه‌جایی هدست‌های رادیویی داوران پرده برداشت و اعلام کرد که در فرودگاه‌ها مأمورین حفظ امنیت همکاری لازم را با آنها انجام نمی‌دهند.

عرب‌براقی در این خصوص گفت: «بعضی دوستان در فرودگاه‌ها لطف دارند و همکاری می‌کنند، اما در بعضی شهرها دائما ما را سؤال‌پیچ می‌کنند که این سیستم‌ها برای چیست. خب مشخص است برای چیست، من توضیح می‌دهم که داور هستم و ابزار کارم است. کارت شناسایی هم دارم، اما بازهم بعضی دوستان همکاری نمی‌کنند.»

او در این خصوص به بیان اتفاقی پرداخت که چند روز پیش برایش رخ داده و گفت: «در همین عید نوروز برای قضاوت در مقدماتی جام جهانی از کشور خارج شدم و هنگام برگشت با اینکه نصفه‌شب بود و خسته بودیم، دوست عزیزی ما را نگه داشت و گفت سیستم رادیویی اینجا می‌ماند و ضبط می‌شود! دلیل این مسئله را نمی‌دانم و امیدوارم مسئولان در فدراسیون فکری به حال این موضوع کنند تا دیگر مشکل جابه‌جایی هدست‌ها که ابزار کارمان هستند را نداشته باشیم.»

بیشتر بخوانید: بازیکن استقلال تندیسش را نگرفت!/ تلویزیونی‌ها به دنبال این آبی‌پوش

منبع: خبـر ورزشی