به گزارش زیرنویس به نقل از شبکه خبری المیادین، فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه با حضور در مقر سفارت ایران در دمشق پس از حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران تصریح کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی نمی‌تواند در روابط بین ایران و سوریه تأثیری ایجاد کند. حسین اکبری سفیر ایران در دمشق نیز در […]

به گزارش زیرنویس به نقل از شبکه خبری المیادین، فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه با حضور در مقر سفارت ایران در دمشق پس از حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران تصریح کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی نمی‌تواند در روابط بین ایران و سوریه تأثیری ایجاد کند.

حسین اکبری سفیر ایران در دمشق نیز در این دیدار تاکید کرد که تجاوز اسرائیل به کنسولگری ایران نشان دهنده ماهیت رژیم صهیونیستی است که قوانین بین‌المللی را به رسمیت نمی‌شناسد وهر اقدام منافی انسانیت را در راستای اهداف خود انجام می‌دهد.

اکبری تصریح کرد: ما در کنار ملت مقاوم سوریه قرار داریم و هرگز از جنایت‌های رژیم صهیونیستی واهمه‌ای نداریم.

تلویزیون سوریه ساعتی پیش از تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به ساختمانی در منطقه المزه واقع در دمشق خبر داد. وزارت دفاع سوریه اعلام کرد: حدود ساعت ۱۷ عصر امروز، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد. این حمله منجر به تخریب کل ساختمان و شهید و مجروح شدن همه افراد داخل شد. کار برای خروج اجساد شهدا و مداوای مجروحان و آواربرداری ادامه دارد.

خبرنگار المیادین از شهادت سردار محمد رضا زاهدی فرمانده سپاه قدس در لبنان و سوریه در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد.

منبع: مـهر