به گزارش زیرنویس ، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، در پی حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه ، سرویس‌های امنیتی این رژیم به تمام نمایندگی‌های دیپلماتیک خود در خارج ابلاغ کرده است که در بالاترین وضعیت آماده‌ باش قرار بگیرند. پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که ارتش رژیم اشغالگر سطح […]

به گزارش زیرنویس ، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، در پی حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه ، سرویس‌های امنیتی این رژیم به تمام نمایندگی‌های دیپلماتیک خود در خارج ابلاغ کرده است که در بالاترین وضعیت آماده‌ باش قرار بگیرند.

پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که ارتش رژیم اشغالگر سطح آماده باش در شمال (فلسطین اشغالی) را از ترس پاسخ حمله به دمشق افزایش داده است.

رسانه‌های دولتی سوریه عصر امروز (دوشنبه) از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از سمت منطقه جولان اشغالی به کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق خبر دادند.

خبرگزاری سوریه به نقل از یک منبع نظامی این کشور، اعلام کرد: در این حمله، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به طور کامل تخریب شد و همه کسانی که در داخل آن بوده‌اند، شهید یا زخمی شده‌اند و کار تخلیه پیکرهای شهدا و امداد رسانی به زخمی‌ها و آواربرداری در حال انجام است.

منبع خبر: رکنـا