به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرده و شهادت «محمدرضا زاهدی» و تعدادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری وزارت […]

- محکومیت حمله به کنسولگری ایران از سوی وزارت ورزش و فدراسیون کشتی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرده و شهادت «محمدرضا زاهدی» و تعدادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت‌هایی که در طی ماه‌های اخیر هم به اوج رسیده، همچنان ادامه دارد و خوی وحشی‌گری و ددمناشانه‌ی آن‌ها پس از حملات وحشیانه به کودکان، زنان و مردان غزه، با نقض دوباره حقوق بین‌الملل از سوی رژیم صهونیستی در پایتخت یک دولت رسمی و به کنسولگری رسمی یک کشور همراه شده است.

این رژیم منحوس تلاش مذبوح و ناجوانمردانه‌ای برای گسترش درگیری در منطقه دارد و به سبب درماندگی و خوی بزدلانه این اقدام نابخردانه را انجام داده و هیچ شکی نیست که همچنان منجر به شکست خواهد بود و عزت و اقتدار ایران اسلامی ادامه دارد.

با محکومیت حرکت مذبوحانه‌ی اسرائیل غاصب، شهادت رزمندگان دلاور و مجاهدان خستگی‌ناپذیر و پیرو صادق و خالص ائمه اطهار، سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی و سایر شهدای عزیز را به محضر امام زمان ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم این سرداران شهید و دیگر شهدا و تمامی آزادی خواهان و ظلم‌ستیزان جهان، تبریک و تسلیت می‌گویم.

فدراسیون کشتی حمله به کنسولگری ایران را محکوم کرد

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جامعه کشتی ضمن محکومیت شدید این حرکت ددمنشانه و غیر انسانی از سوی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، شهادت چند تن از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیپلمات‌های کشورمان را به پیشگاه امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و با خانواده معظم این شهدای عزیز ابراز همدردی می‌نماید.

انتهای پیام

منبع: ایسـنا