۲۴ ساعت پس از شکست خانگی تیم ملی مقابل عربستان در فروردین سال ۸۸ علی دایی از هدایت این تیم برکنار شد و حتما در جریان هستید که چه اتفاقات و حواشی‌ای به راه افتاد. در این میان و بلافاصله پس از کنار گذاشته شدن دایی، از محمد مایلی‌کهن سرمربی و مربی اسبق تیم ملی […]

- از اول می‌دانستم این آقا جانشین من می‌شود!

۲۴ ساعت پس از شکست خانگی تیم ملی مقابل عربستان در فروردین سال ۸۸ علی دایی از هدایت این تیم برکنار شد و حتما در جریان هستید که چه اتفاقات و حواشی‌ای به راه افتاد.

در این میان و بلافاصله پس از کنار گذاشته شدن دایی، از محمد مایلی‌کهن سرمربی و مربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس به عنوان یکی از گزینه‌ها جهت جانشینی شهریار یاد می‌شد و سرانجام در چهاردهم فروردین سال ۸۸ این قضیه محقق گردید تا با اعلام هیئت رئیسه وقت فدراسیون، مایلی‌کهن برای دومین بار در تاریخ زندگی خود بر نیمکت هدایت تیم ملی تکیه کند.

نکته جالب این‌که علی دایی همان زمان و پس از برکناری خودش، وقتی فدراسیون بدنبال سرمربی می‌گشت، اذعان کرد که می‌دانسته مایلی کهن به این پست می‌رسد! البته دومین حضور محمد مایلی‌کهن در تیم ملی فوتبال ایران بسیار کوتاه بود و او به اولین سرمربی تاریخ تیم ملی تبدیل شد که پس از گذشت ۱۷ روز و بدون انجام حتی یک مسابقه از سمت خودش کناره‌گیری کرد!

ماجراهایی که طی روزهای آینده پیرامون آن توضیح می‌دهیم.

منبع: خبـر ورزشی