به گزارش زیرنویس، مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حوادث ایام نوروز و امدادرسانی در این ایام، اظهار داشت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا پایان ایام نوروز مجموعا به یک هزار و ۳۳۹ حادثه دیده خدمت رسانی شد. وی با اشاره به ۲۷ پایگاه امداد و نجات […]

به گزارش زیرنویس، مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حوادث ایام نوروز و امدادرسانی در این ایام، اظهار داشت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا پایان ایام نوروز مجموعا به یک هزار و ۳۳۹ حادثه دیده خدمت رسانی شد.

وی با اشاره به ۲۷ پایگاه امداد و نجات نوروزی در استان که در این ایام مشغول خدمت رسانی بودند، مطرح کرد: ۱۳ پایگاه جاده‌ای ثابت، ۴ پابگاه امدادی موقت، ۵ پایگاه امدادی کوهستان، ۴ تیم توانی بانوان و یک پایگاه واکنش سریع در این مدت فعالیت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره وقوع ۵۲ حادثه در این ایام در سطح استان، مطرح کرد: یک هزار و ۳۳۹نفر و ۴۰۶ خانوار در این مدت دچار حادثه شدند.

مثنوی با اشاره به فعالیت ۱۸۵نیروی امدادی در قالب ۵۸ تیم عملیاتی گفت: به یک هزار و ۲۴۴ نفر امدادرسانی شد، همچنین ۸۰ نفر مصدوم و ۲۱ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با اشاره به نجات ۷۹۱ نفر از حوادث و فوت ۴ نفر در حوادث، خاطرنشان کرد: رهاسازی یک هزار و ۱۶۴ نفر از برف و کولاک در استان نیز در این ایام صورت گرفت.

 

منبع خبر: رکنـا