به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو در محدوده خیابان  فتاحی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به فردی که سعی می کرد با تخریب، در یک دستگاه خودروی سواری مزدا را باز کرد برخورد کردند. وی گفت:  ماموران برای بررسی موضوع به […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو در محدوده خیابان  فتاحی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به فردی که سعی می کرد با تخریب، در یک دستگاه خودروی سواری مزدا را باز کرد برخورد کردند.

وی گفت:  ماموران برای بررسی موضوع به این فرد نزدیک شدند ولی این فرد به محض مشاهده ماموران با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید که در همان نزدیکی بود از محل متواری شد.

وی  ادامه داد: عملیات تعقیب متهم آغاز و بعد از طی مسافتی  متهم از خودرو پیاده و  از طریق دیوار حیاط ساختمانی وارد منزل مسکونی شد.

این مقام انتظامی به جستجوی متهم در منزل مسکونی با همکاری ساکنین ساختمان اشاره کرد و گفت:  در تحقیقات اولیه رد پایی از متهم به دست نیامد تا اینکه ماموران به دست آوردند متهم از طریق راه پله ساختمان به پشت بام مراجعه و خود را به ساختمان درحال تخریب رسانده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران به مهار سارق و دستگیری وی در یک عملیات پلیسی اشاره کرد و ابرازداشت: متهم پس از دستگیری و  انتقال به کلانتری به ۲۰ فقره سرقت مشابه با تخریب درب خودرو اعتراف کرد.

منبع خبر: رکنـا