پرسپولیس بعد از گرفتن نتایج سینوسی و داشتن حواشی زیاد که مربوط به اختلافات بین یحیی گل محمدی و رضا درویش بود، با تغییر سرمربی و آمدن اوسمار به عنوان سرمربی جدید به یک آرامش نسبی رسید و شرایط برای این تیم بهتر شد. پرسپولیس که نتایج خوبی با سرمربی برزیلی خود گرفته، در ۳ […]

- شرایط مشابه پرسپولیس و بیرانوند/ بیرو همچنان امیدوار است

پرسپولیس بعد از گرفتن نتایج سینوسی و داشتن حواشی زیاد که مربوط به اختلافات بین یحیی گل محمدی و رضا درویش بود، با تغییر سرمربی و آمدن اوسمار به عنوان سرمربی جدید به یک آرامش نسبی رسید و شرایط برای این تیم بهتر شد.

پرسپولیس که نتایج خوبی با سرمربی برزیلی خود گرفته، در ۳ امتیازی استقلال قرار دارد و امیدوار است در ۹ بازی باقی مانده این اختلاف امتیاز را جبران کند و دوباره جام قهرمانی را بالای سر ببرد. نکته جالب اینجاست که علیرضا بیرانوند ستاره ملی پوش و گلر شماره یک قرمزها هم درست شرایطی مشابه با تیمش دارد.

بیرانوند که در این فصل چند اشتباه هم مرتکب شده،همچنان گلر شماره یک پرسپولیس است و جانشینی در این تیم ندارد. علیرضا که در آخرین بازی تیمش هم مقابل پیکان کلین شیت کرده، امیدوار است باز هم با درخشش خود کمک کند تا پرسپولیس به قهرمانی برسد.

نکته قابل توجه این است که بیرانوند هم نسبت به گلر آبی ها ۳ کلین شیت کمتر دارد و درست مثل تیمش در تعقیب یک استقلالی است تا بتواند بار دیگر دستکش طلایی لیگ برتر را مال خود کند.

منبع: خبـر ورزشی