ژاوی پس از ناکامی‌های بسیار در ژانویه اعلام کرد که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد، اما از آن زمان تغییر شگرفی در تیم ایجاد شد و با ۹ بازی بدون شکست به رتبه دوم لالیگا و یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسید. و حالا روسا به شدت در تلاش هستند تا نظر ژاوی […]

- بارسلونا تسلیم نمی‌شود؛ ترکاندن بمب برای حفظ ژاوی!

ژاوی پس از ناکامی‌های بسیار در ژانویه اعلام کرد که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد، اما از آن زمان تغییر شگرفی در تیم ایجاد شد و با ۹ بازی بدون شکست به رتبه دوم لالیگا و یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسید. و حالا روسا به شدت در تلاش هستند تا نظر ژاوی را تغییر دهند و نائب رئیس باشگاه، رافا یوسته، نیز به تازگی اعلام کرد که تیم به پروژه‌ای بلندمدت با ژاوی فکر می‌کند.

طبق گزارش نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، روسای باشگاه برای تقویت تیم و نگه داشتن ژاوی در فکر خرید ارلینگ هالند در سال ۲۰۲۵ هستند. باشگاه این ستاره نروژی را جایگزینی ایده‌آل برای روبرت لواندوفسکی می‌داند که در ماه آگوست ۳۶ ساله می‌شود. هالند تا ژوئن ۲۰۲۷ با سیتی قرارداد دارد و ماه گذشته اذعان داشت که در لیگ برتر خوشحال است، اما در عین حال اعتراف کرد که نمی‌داند در آینده چه پیش خواهد آمد و درها را برای انتقال احتمالی باز گذاشت. او در ۸۹ بازی برای بوروسیا دورتموند ۸۶ گل به ثمر رساند و ۸۱ بار در ۸۸ بازی برای سیتی موفق به گلزنی شد و توانایی خود را در آلمان و انگلیس به اثبات رساند و حالا با رفتن به بارسلونا می‌تواند شانس درخشش در سومین لیگ معتبر اروپایی را نیز داشته باشد.

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، می‌خواهد هالند را تابستان آینده به باشگاه بیاورد، و در عین حال از ماندن ژاوی حمایت می‌کند. لاپورتا در حال برنامه‌ریزی برای چند خرید مهم در تابستان امسال است تا بارسلونا را به صدر فوتبال اسپانیا برگرداند و با تقویت تیم به پیشبرد اهداف ژاوی کمک کند. او بر این باور است که ژاوی در گرفتن بهترین نتیجه از جوانانی مانند لامین یامال و پائو کوبارسی بهترین مربی است و رابطه خوبی با پیشکسوتان تیم از جمله لواندوفسکی دارد. همچنین مدیر ورزشی تیم «دکو» نیز از ماندن ژاوی حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: ژاوی در بارسلونا می‌ماند؟/ سعی می‌کنم او را متقاعد کنم اما…

منبع: خبـر ورزشی