روزنامه توتو اسپورت گزارش می‌دهد که تیاگو موتا نامزد اصلی جانشینی ماسیمیلیانو آلگری در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ است، اما در صورت اخراج سرمربی امکان دارد که ماسیمو برامبیلا یا پائولو مونترو به عنوان مربی موقت منصوب شوند. بیانکونری در ۹ بازی اخیر تنها یک برد کسب کرده و آلگری به شدت تحت فشار است. آنها همچنان […]

- اولتیماتوم یوونتوس به آلگری/ مربی بانوی پیر اخراج می‌شود؟

روزنامه توتو اسپورت گزارش می‌دهد که تیاگو موتا نامزد اصلی جانشینی ماسیمیلیانو آلگری در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ است، اما در صورت اخراج سرمربی امکان دارد که ماسیمو برامبیلا یا پائولو مونترو به عنوان مربی موقت منصوب شوند.

بیانکونری در ۹ بازی اخیر تنها یک برد کسب کرده و آلگری به شدت تحت فشار است. آنها همچنان در رده سوم جدول سری آ قرار دارند، اما بولونیا تنها دو امتیاز از آنها کمتر دارد و رم و آتالانتا به حضور در جمع ۴ تیم نزدیک‌ می‌شوند. به گزارش توتو اسپورت، اگر یوونتوس در دو بازی بعدی سری آ مقابل فیورنتینا و تورینو نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کند، احتمال اخراج آلگری افزایش می‌یابد. اگر مکس برود، برامبیلا یا مونترو که در حال حاضر به عنوان مربی یوونتوس پریماورا (تیم زیر ۱۹ ساله‌ها) خدمت می‌کند، جایگزین او می‌شوند.

با این حال، نامزد اصلی جانشینی آلگری در تابستان تیاگو موتا سرمربی بولونیا است که قراردادش با این تیم در ماه ژوئن به پایان می‌رسد. از سوی دیگر، آلگری تا ژوئن ۲۰۲۵ با بانوی پیر قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: سرمربی بانوی‌پیر از مرز هزار امتیاز گذشت

منبع: خبـر ورزشی