شکایت یک استقلالی کدام باشگاه را به دردسر انداخت؟
شکایت یک استقلالی کدام باشگاه را به دردسر انداخت؟

تسنیم نوشت: سیدمهدی رحمتی که در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۰ هدایت تیم فوتبال آلومینیوم اراک را بر عهده گرفت و حدوداً ۱.۵ فصل روی نیمکت تیم اراکی نشست، در سال ۱۴۰۲ و پس از اینکه از آلومینیوم جدا شد، از این باشگاه به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد. سرمربی پیشین نساجی مازندران معتقد بود […]

- شکایت یک استقلالی کدام باشگاه را به دردسر انداخت؟

تسنیم نوشت: سیدمهدی رحمتی که در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۰ هدایت تیم فوتبال آلومینیوم اراک را بر عهده گرفت و حدوداً ۱.۵ فصل روی نیمکت تیم اراکی نشست، در سال ۱۴۰۲ و پس از اینکه از آلومینیوم جدا شد، از این باشگاه به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

سرمربی پیشین نساجی مازندران معتقد بود باید بخشی از درآمد باشگاه آلومینیوم بابت فروش بازیکنان جوان به او پرداخت شود که کمیته وضعیت، رأی این پرونده را به سود سپیدوسبزپوشان استان مرکزی صادر کرد. رحمتی پس از آن، شکایت خود را در کمیته استیناف فدراسیون مطرح کرد که این پرونده هنوز باز بوده و حکمی در این مورد صادر نشده است.

سنگربان سابق استقلال و تیم ملی ایران اخیراً شکایت مشابهی را در کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) طرح و بدون ذکر جزئیات، به این کنفدراسیون اعلام کرده که باشگاه آلومینیوم مبلغ لازم را به او پرداخت نکرده است. پس از این اتفاق، باشگاه آلومینیوم همه جزئیات مربوط به شکایت فوق را برای AFC برشمرد و با ارائه پاسخ‌های خود، اعلام کرد که این پرونده در فدراسیون فوتبال هنوز باز است.

پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه آلومینیوم با شکایت والنتینو یوئل هنوز بسته است و مدیران این باشگاه در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل نتوانستند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرند. شنیده می‌شود مدیران این باشگاه شکایت متقابلی از یوئل در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) مطرح کرده‌اند که همین مسئله ممکن است طرفین را به توافق نزدیک کند و با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی، زمینه‌ساز صدور مجوز حرفه‌ای آلومینیوم اراک شود.

منبع: اطلاعات انلاین