به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های اسرائیل به روستاهای […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های اسرائیل به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان که آخرین مورد آن حمله به شهرک یارین و زخمی‌شدن یک بانو بود، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۳۵ عصر امروز سه‌شنبه دوم آوریل ۲۰۲۴ شهرک «گشرهازیف» نزدیک نهاریا را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

علاوه بر این ساعت ۶:۱۵ عصر امروز به وقت محلی موضع صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا از سوی حزب‌الله لبنان با تسلیحات موشکی هدف قرار داده شد.

پیش از آن نیز در ساعت ۵:۱۵ عصر امروز به وقت محلی رزمندگان حزب‌الله لبنان موضع صهیونیستی «السماقه» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. بر اساس این گزارش، صدای آژیر خطر لحظه‌ای در نهاریا قطع نمی‌شود. منابع خبری از شلیک ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به شلیک بیش از ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت الجلیل غربی اشاره کرد.

منبع: مـهر