طعنه سنگین خواننده محبوب به بازیکنان تراکتور
طعنه سنگین خواننده محبوب به بازیکنان تراکتور

کیهان ورزشی نوشت: رحیم شهریاری خواننده محبوب تبریزی‌ها گفت: بنده عاشق تبریز و تیم شهرم تراکتور هستم و تا جایی که زمان داشته باشم بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم. به نظرم تراکتور تحت تاثیر یک سری اتفاقات پشت پرده و سیاسی است و در فراز و نشیب قرار دارد. آذری‌ها بخاطر برد و باخت‌ها […]

- طعنه سنگین خواننده محبوب به بازیکنان تراکتور

کیهان ورزشی نوشت: رحیم شهریاری خواننده محبوب تبریزی‌ها گفت: بنده عاشق تبریز و تیم شهرم تراکتور هستم و تا جایی که زمان داشته باشم بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم. به نظرم تراکتور تحت تاثیر یک سری اتفاقات پشت پرده و سیاسی است و در فراز و نشیب قرار دارد. آذری‌ها بخاطر برد و باخت‌ها تراکتور را دوست ندارند، تراکتور هویت فرهنگی ورزشی ما شده است و بنابراین هر وقت هم که ببازد ما با قدرت و صدای بلند فریاد می‌زنیم عیبی یوخ، عیبی یوخ. جایگاه اصلی تیم محبوب‌مان پایین جدول نیست و حتی اواسط جدول هم نیست. ما دوست داریم که تیم  شهرمان در بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد.

وی افزود: تراکتور هواداران باتعصب و دو آتیشه‌ای دارد که هر کجا و هر زمان از تیم‌شان حمایت می‌کنند. برای شاد کردن دل میلیون‌ها طرفدار عاشق این تیم و بازگشت تراکتور به روز‌های خوبش باید خیلی زود دست به کار شد. به گمانم در خرید بازیکن یک سری اتفاقات مافیایی می‌افتد. خیلی از بازیکنانی که در تراکتور توپ می‌زنند لایق پوشیدن پیراهن تیمی که پرشورترین هواداران را دارد، نیستند و این پیراهن برایشان گشاد است. مدیران تیم باید در جذب بازیکنان حساسیت بیشتری نشان دهند. متاسفانه یک سری شعار‌های قومیتی هم علیه تراکتور ساخته می‌شود که همین موضوع این تیم را وارد حاشیه می‌کند.

منبع: اطلاعات انلاین