به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حداقل ۴ پلیس اسرائیلی بر اثر عملیات زیرگیری با خودرو به شدت زخمی شدند. رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند بر اثر عملیات زیرگیری با خودرو در منطقه «کوخاو یاییر» در جنوب شرق نتانیا، ۴ نیروی پلیس صهیونیستی زخمی شدند. حال دو تن از مجروحان وخیم […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حداقل ۴ پلیس اسرائیلی بر اثر عملیات زیرگیری با خودرو به شدت زخمی شدند.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند بر اثر عملیات زیرگیری با خودرو در منطقه «کوخاو یاییر» در جنوب شرق نتانیا، ۴ نیروی پلیس صهیونیستی زخمی شدند.

حال دو تن از مجروحان وخیم اعلام شده است.

منابع اسرائیلی تاکید کردند که این حادثه از آنجا شروع شد که فردی با خودرو ۴ نیروی پلیس را در منطقه الطیره زیر گرفته و به سمت گذرگاه ایال متواری شده سپس نیروهای اسرائیلی او را در آنجا توقیف کردند و زمانی که قصد داشت با سلاح سرد به آن‌ها حمله کند، به سمت او شلیک کردند.

این منابع عنوان کردند که جزئیات این حادثه و انگیزه آن هم اکنون در دست بررسی است.

برخی منابع از شهادت مجری عملیات شهادت طلبانه امشب در نزدیکی شهرک کوخاو یاییر خبر دادند.

روز گذشته نیز منابع فلسطینی از تداوم اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند. این منابع بیان کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی از شب گذشته تا صبح امروز سه شنبه ۴۰ نفر را بازداشت کرده‌اند که در میان آنها کودکان و اسیران سابق نیز به چشم می‌خورند.

این در حالی است که پس از ۷ اکتبر و همزمان با آغاز جنگ علیه نوار غزه شمار زیادی از فلسطینیان به دست نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند که شامل بازداشت آنها در خانه‌ها، ایست و بازرسی می‌شود.

این بازداشت‌ها مهمترین سیاست ثابت و برنامه ریزی شده مورد استفاده نیروهای اشغالگر است، چنانچه سیاست مجازات دسته جمعی نیز از دیگر ابزارهایی است که در سایه تجاوزات همه جانبه علیه ملت فلسطین و نسل کشی در نوار غزه جایگاه محوری نزد اشغالگران برای هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی دارد.

منبع: مـهر