کارد میوه خوری جان پسر دو ساله را گرفت
کارد میوه خوری جان پسر دو ساله را گرفت

ایران نوشت: ساعت ۱۰:۳۰ شامگاه ۱۳ فروردین گزارش مرگ پسر دو ساله‌ای به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد. طبق اعلام بیمارستان، پسر دو ساله که از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، یک ساعت قبل به بیمارستان منتقل شده بود. اما تلاش کادر درمان برای نجات کودک بی‌نتیجه ماند و پسرک جانش […]

- کارد میوه خوری جان پسر دو ساله را گرفت

ایران نوشت: ساعت ۱۰:۳۰ شامگاه ۱۳ فروردین گزارش مرگ پسر دو ساله‌ای به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد. طبق اعلام بیمارستان، پسر دو ساله که از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، یک ساعت قبل به بیمارستان منتقل شده بود. اما تلاش کادر درمان برای نجات کودک بی‌نتیجه ماند و پسرک جانش را از دست داده بود.

در ادامه بازپرس جنایی دستور تحقیقات از خانواده پسرک را صادر کرد و مادر کودک در تحقیقات گفت: برای افطار میهمان دعوت کرده بودیم من سرم شلوغ بود و مشغول کار و پذیرایی بودم پسرم هم روی مبل نشسته بود.

 او چاقویی برداشت تا میوه بخورد. اما ناگهان از روی مبل پایش سر خورد و با چاقو به زمین افتاد. تیزی چاقو هم وارد قفسه سینه او شد و پسرم خونین روی زمین افتاد. بلافاصله او را به بیمارستان رساندیم اما متأسفانه جانش را از دست داد.

مأموران پلیس در تحقیقات از میهمان‌ها نیز به تأیید این موضوع رسیدند و بدین ترتیب جسد کودک به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: اطلاعات انلاین