به گزارش زیرنویس، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از فوت یک کارگر جوان به دلیل ریزش چاه در میدان سبلان خبر داد. جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در گفت و گو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: عصر روز گذشته یک مورد حادثه گرفتار شدن در داخل […]

- ریزش مرگبار چاه در تهران

به گزارش زیرنویس، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از فوت یک کارگر جوان به دلیل ریزش چاه در میدان سبلان خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در گفت و گو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: عصر روز گذشته یک مورد حادثه گرفتار شدن در داخل چاه واقع در خیابان سبلان، میدان سبلان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد در یک پروژه کارگاهی چاهی به عمق ۶ متر برای پایه‌گذاری و ستون‌گذاری حفر شده بود. یک کارگر حدود ۲۰ساله تبعه افغانستان در این محل مشغول به کار بود که به طور کامل زیر خاک گرفتار شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند. خاک این محل بسیار سست بود و چندین بار ریزش داشت. آتش نشانان بلافاصله ایمن‌سازی را انجام داده تا از ریزش‌های بعدی و به خطر افتادن جان افرادی که برای نجات به پایین می‌روند، جلوگیری کنند. بعد از ساعت‌ها تلاش آتش نشانان موفق شدند این جوان را که به طور کامل زیر خاک مدفون شده بود خارج کنند.

ملکی تصریح کرد: بعد از تایید عوامل اورژانس مشخص شد این جوان جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۸ صبح امروز این عملیات به پایان رسید و آتش نشانان بعد از تحویل محل به عوامل انتظامی و مالک به ایستگاه بازگشتند.

۲۳۳۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین