اسپانیا هیچ برنامه‌ای برای اخراج لوئیس د لا فوئنته ندارد و سرمربی تیم ملی اخیرا قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۶، یعنی تا بعد از جام جهانی، تمدید کرده است. با این حال فدراسیون فوتبال اسپانیا گزینه‌های جانشینی او را بررسی می‌کند.  به گزارش کادنا SER، ژاوی هرناندس محبوبیت زیادی در بین اعضای داخلی فدراسیون […]

- مربی جوان محبوب‌ترین گزینه برای جانشینی سرمربی تیم ملی اسپانیا

اسپانیا هیچ برنامه‌ای برای اخراج لوئیس د لا فوئنته ندارد و سرمربی تیم ملی اخیرا قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۶، یعنی تا بعد از جام جهانی، تمدید کرده است. با این حال فدراسیون فوتبال اسپانیا گزینه‌های جانشینی او را بررسی می‌کند. 

به گزارش کادنا SER، ژاوی هرناندس محبوبیت زیادی در بین اعضای داخلی فدراسیون فوتبال اسپانیا دارد و به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای مربیگری تیم ملی در نظر گرفته می‌شود. ژاوی قلب تپنده موفق‌ترین دوره تاریخ اسپانیا بود و در عرض چهار سال دو یورو و یک جام جهانی را برد، و هنوز مشخص نیست که به کار مربیگری تیم ملی علاقه دارد یا خیر.

پیش از این، چلسی، نیوکاسل یونایتد و آژاکس نیز تمایل خود را برای جذب ژاوی نشان دادند و از سوی دیگر بارسلونا نیز در تلاش است تا نظر سرمربی جوان را تغییر دهد و او را راضی به ماندن کند.

بیشتر بخوانید: مقصد بعدی ژاوی مشخص شد؟

منبع: خبـر ورزشی