رئیس سابق فدراسیون فوتبال روی باند فرودگاه بازداشت شد
رئیس سابق فدراسیون فوتبال روی باند فرودگاه بازداشت شد

ورزش سه نوشت: روبیالس یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های ورزش اسپانیا و شاید حتی دنیا در یک سال گذشته بود و حالا به نظر می‌رسد که این جنجال و هیاهو پیرامون او هنوز ادامه دارد.  پس از برکناری و محرومیتی که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال برای او در نظر گرفته شد، پلیس اسپانیا به دلیل […]

- رئیس سابق فدراسیون فوتبال روی باند فرودگاه بازداشت شد

ورزش سه نوشت: روبیالس یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های ورزش اسپانیا و شاید حتی دنیا در یک سال گذشته بود و حالا به نظر می‌رسد که این جنجال و هیاهو پیرامون او هنوز ادامه دارد. 

پس از برکناری و محرومیتی که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال برای او در نظر گرفته شد، پلیس اسپانیا به دلیل پرونده فسادی که در فدراسیون این کشور کشف کرد به دنبال بازداشت او بود، اما روبیالس برای توسعه دادن تجارت شخصی‌اش راهی دومینیکن شده بود. 

روبیالس قرار بود شنبه به اسپانیا برگردد اما در نهایت تصمیم گرفت امروز به کشورش برگردد. هواپیما ساعت ۱۳ بهخ وقت تهران در فرودگاه باراخاس به زمین نشست و او به محض پیاده شدن توسط پلیس گارد مدنی اسپانیا بازداشت و به دادگاه منتقل شد. 

آنا پاستور، روزنامه نگار، که دیروز با او مصاحبه ای اختصاصی داشت، در همین همان پرواز بود و توضیح داد که روبیالس سفر با تلاطم و غش کردن چهار مسافر همراه بود. لوئیس روبیالس قبل از سوار شدن به ون پلیس، توسط گارد مدنی همراهی می شد.

در نهایت او با یک ون گارد غیرنظامی فرودگاه را ترک کرد و در درب ترمینال که حدود ۱۰۰ عکاس و خبرنگار منتظرش بودند، حضور پیدا نکرد. او به دادگاه ماخادائوندا منتقل شده تا تفهیم اتهام شود.

همچنین خانه او در گرانادا چند روز قبل از سوی پلیس مورد بررسی قرار گرفت تا شاید بخشی از قراردادهای پنج سال گذشته فدراسیون فوتبال اسپانیا در آن پیدا شود. 

این در حالی است که مقامات دولتی جمهوری دومینیکن روز گذشته با اقامت موقت روبیالس که دو ماه بود در این کشور حضور داشت موافقت کردند و درخواست او به صورت رسمی به ثبت رسید.

یک شب در زندان

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، لوئیس روبیالس به زندان” Tres Cantos” برده می شود تا فردا برابر قاضی قرار بگیرد. همه چیز نشان می دهد که روبیالس امشب را در سلول خود در زندان سپری خواهد کرد. ترس از نابودی شواهد، گارد مدنی را به این تصمیم سوق داده است.

منبع: اطلاعات انلاین