به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ۱۳ فروردین ماه ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا در محدوده اتوبان باکری تهران در حال گشت‌زنی بودند که یک دستگاه خودروی پراید سفید با سه سرنشین که پلاک آن به طرز ماهرانه ای مخدوش شده بود، برخورد کردند و همین سرنخ کافی بود […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ۱۳ فروردین ماه ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا در محدوده اتوبان باکری تهران در حال گشت‌زنی بودند که یک دستگاه خودروی پراید سفید با سه سرنشین که پلاک آن به طرز ماهرانه ای مخدوش شده بود، برخورد کردند و همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی بدون اینکه به هشدارهای پلیس توجهی  کنند از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار ، پس از طی مسافتی نهایتا موفق شدند خودرو را متوقف و یکی از متهمان را دستگیر کنند.

سرهنگ مافی بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو در ساعات پایانی شب در خیابان های خلوت و سرقت های مشابه دیگر  با همکاری همدستان متواری اش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی افزود:  از خودرو متهمان  آلات و ادوات سرقت کشف  و متهم به دادسرا معرفی و  دستگیری ۲ نفر همدست دیگر وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرگلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به مردم توصیه کرد،  هنگام پارک خودرو حتما از قفل بودن تمامی درب های خودرو و بالا بودن شیشه ها مطمئن بوده و نسبت ارتقای کیفیت قفل درب های خودرو اقدام کنید.

منبع خبر: رکنـا