به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق زورگیر دقایقی پس از سرقت خبر داد. باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق زورگیر دقایقی پس از سرقت، خبر داد و گفت: تا کنون ۳ شاکی به کلانتری مراجعه و متهمان را شناسایی نموده اند. سرهنگ […]

- دستگیری این ۳ نفر دقایقی پس از سرقت

به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق زورگیر دقایقی پس از سرقت خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق زورگیر دقایقی پس از سرقت، خبر داد و گفت: تا کنون ۳ شاکی به کلانتری مراجعه و متهمان را شناسایی نموده اند.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: با وقوع چند فقره سرقت و زورگیری از شهروندان این محدوده طی فروردین ماه امسال در محله “دولت آباد”، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به حساسیت موضوع گشتزنی‌های پیاپی آغاز و سرانجام در چهاردهم فروردین ماه امسال ماموران گشت این کلانتری ۲ مظنون را که در حال تردد با موتورسیکلتی مسروقه بودند، مشاهده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

سرهنگ طرهانی افزود: متهمان در این تعقیب و گریز دستگیر شدند و در بازدید از وسایل همراه آنها یک قبضه سلاح سرد و سه دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بودند، کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان در تحقیقات به جرم زورگیری و سرقت با تهدید سلاح سرد اعتراف و پس از چند ساعت شاکیان و مالباختگان شناسایی شده و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: با شکایت سه مالباخته، پرونده قضائی برای متهمان تشکیل و به همراه آنها به مراجع قضائی ارجاع شد.

۲۳۳۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین