سیمونه اینزاگی اینتر را به سطح جدیدی رسانده و موفقیت او در این تیم به درآمد بیش از ۴۰۰ میلیون یورویی باشگاه در سه سال گذشته کمک کرده است. سرمربی ۴۷ ساله ایتالیایی از زمان ورودش در سال ۲۰۲۱ نراتزوری را به یکی از قوی‌ترین تیم‌های اروپا تبدیل کرده و آنها را به فینال لیگ […]

- درآمد ۴۰۰ میلیون یورویی باشگاه به لطف سرمربی پرافتخار/ او تیم را به سطح دیگری رسانده است

سیمونه اینزاگی اینتر را به سطح جدیدی رسانده و موفقیت او در این تیم به درآمد بیش از ۴۰۰ میلیون یورویی باشگاه در سه سال گذشته کمک کرده است. سرمربی ۴۷ ساله ایتالیایی از زمان ورودش در سال ۲۰۲۱ نراتزوری را به یکی از قوی‌ترین تیم‌های اروپا تبدیل کرده و آنها را به فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته برد و در مسیر کسب بیستمین اسکودتوی تاریخی خود قرار داد.

به گزارش توتو اسپورت، اینزاگی به لطف نتایج قوی در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان در سه سال گذشته حداقل ۴۶۰ میلیون یورو برای باشگاه به ارمغان آورده است. نراتزوری در پایان این فصل ۱۹۰ میلیون یورو یا بیشتر درآمد خواهد داشت: راهیابی به لیگ قهرمانان (۵۰ میلیون یورو)، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ (حدود ۸۵ میلیون یورو) و راهیابی به جام جهانی باشگاه‌ها (۵۰ میلیون یورو). به این اعداد، درآمد آنها از نتیجه اسکودتو، سوپرکاپ ایتالیا و تمام قراردادهای حمایت مالی مختلف اضافه می‌شود.

کمتر از ۱۸ ماه از قرارداد اینزاگی با اینتر باقی مانده اما این باشگاه تصمیم دارد که در ماه‌های آینده با سرمربی خود به مذاکره بنشیند و قرارداد جدیدی امضا کند.

بیشتر بخوانید: طارمی، استارت اینتر در نقل‌وانتقالات/ برنامه بعدی اینزاگی چیست؟

منبع: خبـر ورزشی