نیمکت نشینی های متوالی مهدی طارمی در پورتو، خاطرات خوش حضور او در این تیم پرطرفدار را اندکی کمرنگ می کند؛ اگرچه هیچ چیز نمی تواند از حلاوت حضور این لژیونر ایرانی در اینتر میلان بکاهد. انتقال طارمی به اینتر، یکی از جذاب ترین اتفاقات سال های گذشته در جمع لژیونرهای ایرانی است؛ حتی اگر […]

- وداع تلخ لژیونر ایرانی را باور نکنید/ مهدی طارمی، قرارداد رویایی و چند میلیون یورویی با تیم محبوب و باقی ماجرا...

نیمکت نشینی های متوالی مهدی طارمی در پورتو، خاطرات خوش حضور او در این تیم پرطرفدار را اندکی کمرنگ می کند؛ اگرچه هیچ چیز نمی تواند از حلاوت حضور این لژیونر ایرانی در اینتر میلان بکاهد.

انتقال طارمی به اینتر، یکی از جذاب ترین اتفاقات سال های گذشته در جمع لژیونرهای ایرانی است؛ حتی اگر طارمی شانس چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نداشته باشد و از او به عنوان مهاجم سوم این تیم نام برده شود.

قاعده کلی در فوتبال دنیا این است که هر بازیکنی آماده باشد و در تمرینات عالی کار کند، محال است به ترکیب اصلی راه پیدا نکند؛ طارمی قطعا در طول زمان به یکی از گزینه های خط حمله اینتر تبدیل خواهد شد و امیدواریم سرنوشتی مانند همین روزهای آخر حضور در پورتو، در انتظارش نباشد.

مهم تر از هر چیز برای مهدی طارمی، مبلغ قرارداد رویایی او با اینتر است؛ حتی اگر از ۴ و نیم میلیون یورو با کسر مالیات، رقمی در حدود ۴ میلیون یورو هم نصیب او شود، یعنی این بازیکن تا آخر عمر بارش را بسته و از نظر فنی و فوتبالی هم کارش با همین تیم در فوتبال اروپا تمام می شود.

این نکته، معنایش یک عاقبت به خیری قابل توجه در دنیای فوتبال است که نصیب طارمی شده و همین نکته های روشن تر از روز، لحظه های پایانی و تلخ او در پورتو را به فراموشی می سپارد.

در همین ارتباط: طارمی، استارت اینتر در نقل‌وانتقالات/ برنامه بعدی اینزاگی چیست؟

منبع: خبـر ورزشی