۲۰ سال پیش علی پروین در مصاحبه‌ای جنجالی علیه علی دایی موضع گرفت و درباره او گفت دایی مشهور است اما محبوب نه! پروین آن زمان در اوج محبوبیت بود و هواداران زیادی داشت، هرچند که الان هم بسیار محبوب است و نمی‌توان راحت این قضیه را کتمان کرد. با این حال آمار نظرسنجی زیرنویس […]

۲۰ سال پیش علی پروین در مصاحبه‌ای جنجالی علیه علی دایی موضع گرفت و درباره او گفت دایی مشهور است اما محبوب نه! پروین آن زمان در اوج محبوبیت بود و هواداران زیادی داشت، هرچند که الان هم بسیار محبوب است و نمی‌توان راحت این قضیه را کتمان کرد. با این حال آمار نظرسنجی زیرنویس نتایج جالبی داشته و نشان می‌دهد که به هر دلیلی علی دایی محبوب‌ترین چهره فوتبال ایران در تمام سال‌های گذشته است.

دایی در حالی نزدیک به ۵۰ درصد آرا را در نظرسنجی زیرنویس به خود اختصاص داده که رقبای مطرحی به نام علی پروین، زنده‌یاد ناصر حجازی، احمدرضا عابدزاده و فرهاد مجیدی را داشت و شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند که بتواند نزدیک به نیمی از آرا را به خود اختصاص دهد.

محبوبیت علی دایی

البته همان‌طور که می‌دانید چند سال بعد از آن مصاحبه معروف علی پروین، کم‌کم روابط او با علی دایی خوب شد و این روزها هم آن‌ها مشکل خاصی با یکدیگر ندارند اما در سال ۱۳۸۳ مصاحبه طوفانی علی پروین علیه علی دایی حسابی سر و صدا کرد و حالا باید پذیرفت که نسبت به آن زمان فضای جامعه و البته فضای فوتبال کشور تغییرات زیادی کرده است.

علی دایی در حالی نظرسنجی زیرنویس را با اختلاف به نفع خود پیش می‌برد که چند سالی است مربی‌گری نمی‌کند و فعالیت ورزشی خاصی هم ندارد. او بیشتر درگیر فعالیت‌های تجاری است و تمایل چندانی هم به مصاحبه در مورد اتفاقات فوتبالی نشان نمی‌دهد.

منبع: خبـر ورزشی