به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال کشور امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین با انجام دو دیدار عقب افتاده پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین بازی دو تیم تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار می‌گیرند و در دیدار دیگر دو تیم آلومینیوم و هوادار در ورزشگاه امام خمینی (ره) […]

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال کشور امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین با انجام دو دیدار عقب افتاده پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین بازی دو تیم تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار می‌گیرند و در دیدار دیگر دو تیم آلومینیوم و هوادار در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم می‌روند.

تراکتور – سپاهان

در یکی از حساس‌ترین بازی لیگ برتر، تراکتور در حالی از سپاهان میزبانی خواهد کرد که با توجه به جایگاه دو تیم در جدول این بازی بسیار مهم به حساب می‌آید. تراکتور با ۲۰ بازی و ۳۸ امتیاز در رده سوم و سپاهان با ۱۹ بازی و ۳۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی سپاهان این تیم جای تراکتور را در رده سوم خواهد گرفت و اگر تراکتور بتواند این بازی را با پیروزی به اتمام برساند ۴۱ امتیازی می‌شود و به دو امتیازی پرسپولیس خواهد رسید.

کسب نتیجه تساوی به دو تیم کمکی نخواهد کرد و این نتیجه تنها برای دو تیم بالانشین استقلال تهران و پرسپولیس خوشایند خواهد بود که فاصله خود را با مدعیان حفظ می‌کنند. سپاهان در این دیدار پیام نیازمند و محمدجواد حسین نژاد دو بازیکن مصدوم خود را در اختیار خواهد داشت اما آریا یوسفی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند شاگردان ژوزه مورایس را در این بازی همراهی کند.

بازی رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید و تراکتوری‌ها این فرصت را دارند تا در این بازی نتیجه دیدار رفت را جبران کنند. تراکتور برای این بازی مصدومی ندارد و بازیکنان اصلی سرخ‌پوشان آماده رویارویی برابر سپاهان هستند. حضور رضا اسدی که فصل گذشته با پیراهن تراکتور موفق به زدن گل برابر سپاهان شده بود در پیراهن زرد رنگ سپاهان برابر تیم سابق از نکات جالب این دیدار به شمار می‌رود. علاوه بر این هدایت دو تیم بر عهده مربیانی از کشورهای پرتغال و اسپانیا است که می‌تواند یکی از مصاف اروپایی‌ها در لیگ ایران باشد. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

تراکتور - سپاهان؛ نمایش اروپایی در تبریز/ جبران «برف» در اراک

آلومینیوم – هوادار

دیدار تیم‌های آلومینیوم و هوادار که به علت برودت هوا در شهر اراک به تعویق افتاده بود، امروز و به میزبانی ورزشگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود. آلومینیوم با ۲۸ امتیاز در مکان هفتم و هوادار با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند. ۳ امتیاز این بازی هم برای هر دو تیم به خصوص برای تیم هوادار که در نیمه دوم جدول قرار گرفته، حیاتی است. آلومینیوم در صورت پیروزی ۳۱ امتیازی می‌شود و به دو امتیازی گل گهر در رده ششم جدول خواهد رسید. در طرف مقابل اگر شاگردان مسعود شجاعی بتوانند این بازی را با برتری پشت سر بگذارند، ۲۲ امتیازی خواهند شد و می‌توانند دو رده در جدول صعود داشته باشند و جای پیکان را در مکان یازدهم بگیرند.

دیدار رفت این دو تیم در تهران با پیروزی دو بر یک شاگردان سید مجتبی حسینی به پایان رسید و هواداری‌ها به دنبال جبران نتیجه دیدار رفت هستند. در آخرین رویارویی دو تیم در اراک که سال گذشته انجام شد هوادار توانست آلومینیوم را با یک گل شکست دهد و باید دید این تیم می‌تواند در بازی امروز پیروز از زمین خارج شود یا خیر.

در ۱۰ دیدار رو در روی گذشته دو تیم، ۴ پیروزی سهم هوادار، ۳ پیروزی سهم آلومینیوم و ۳ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود. این بازی از ساعت ۱۹:۱۵ آغاز می‌شود.

منبع: مـهر