تنور فوتبال از امشب با شروع دوباره لیگ برتر داغ خواهد شد.  به عنوان اولین بازی در سال ۱۴۰۳ فوتبال ایران شاهد نبردی حساس بین دو تیم بزرگ و پرطرفدار شهرستانی است. سپاهان و تراکتور که در جمع چهار تیم بالای جدول با استقلال و پرسپولیس بر سر قهرمانی رقابت دارند. دیدار رفت این دو […]

- وقتی بازی هفته اول با هفتم هم‌زمان می شود/ اتفاقی که در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود!

تنور فوتبال از امشب با شروع دوباره لیگ برتر داغ خواهد شد.  به عنوان اولین بازی در سال ۱۴۰۳ فوتبال ایران شاهد نبردی حساس بین دو تیم بزرگ و پرطرفدار شهرستانی است. سپاهان و تراکتور که در جمع چهار تیم بالای جدول با استقلال و پرسپولیس بر سر قهرمانی رقابت دارند.

دیدار رفت این دو تیم با برتری ۳-۱ سپاهان تمام شد. آن روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در ساعت ۱۹ میزبان رقیب بود و با گل‌های شهریار مغانلو ۱۱ رضا اسدی ۲۵ و رضا شکاری ۶۱ از حریف پیش افتاد و دقیقه ۸۹ سعید کریم آذر تک گل تراکتور را به ثمر رساند.

آن روز پیام حیدری داور مسابقه بود و در دقیقه ۸۰ نیلسون را از سپاهان و در دقیقه ۸۶ صفاهادی را از تراکتور اخراج کرد، دو بازیکن خارجی دو تیم در بخش دفاعی و به زکی‌پور، شکاری، احمدزاده، دانشگر و رضایی از سپاهان و کریم آذر، رستمی، آقاجانپور، آلوز و خلیل‌زاده از تراکتور کارت زرد نشان داد، ۱۲ کارت در یک مسابقه! حالا سپاهان و تراکتور هر دو به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارند تا امیدهایشان برای کسب به عنوان قهرمانی زنده بماند. باز هم فوتبال منتظر یک دیدار جذاب و پر برخورد است، یک نبرد نفسگیر اما هیچ کدام این‌ها نمی‌تواند دلیلی شود تا تاریخ این مسابقه را فراموش کنیم.

همانطور که گفتیم این مسابقه اولین بازی فوتبال ایران در سال جدید است اما در جدول لیگ بیست و سوم این بازی دیدار برگشت دو تیم در هفته اول دور رفت است. هفته اول چهارشنبه ۱۸ مرداد با انجام ۵ مسابقه آغاز شد و با سه بازی پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ به پایان رسید. در یک لیگ طبیعی این بازی باید در شروع دور برگشت یعنی از چهارشنبه ۲۵ بهمن تا جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می‌شد که به خاطر حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و بازی با الهلال تا به امروز به تعویق افتاد!

حالا یک بازی از هفته شانزدهم پیش درآمد بازی‌های هفته بیست و دوم است؛ اتفاقی که تنها در لیگ ما می‌افتد و هیچ کجای دنیا نمونه‌ای ندارد!

منبع: خبـر ورزشی