سرکشی قیمت دلار همچنان ادامه دارد!
سرکشی قیمت دلار همچنان ادامه دارد!

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت دلار روز چهارشنبه شروع آرامی داشت و با کاهش ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد؛ اما رشد انتظارات تورمی این اسکناس را گران کرد و با افزایش ۵۵۰ هزار تومانی به کانال بالاتر صعود کرد. در آخرین معامله نقدی روز چهارشنبه دلار در پله سوم از کانال سوم کریدور ششم معامله شد. دلار سقف […]

- سرکشی قیمت دلار همچنان ادامه دارد!

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت دلار روز چهارشنبه شروع آرامی داشت و با کاهش ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد؛ اما رشد انتظارات تورمی این اسکناس را گران کرد و با افزایش ۵۵۰ هزار تومانی به کانال بالاتر صعود کرد.

در آخرین معامله نقدی روز چهارشنبه دلار در پله سوم از کانال سوم کریدور ششم معامله شد.

دلار سقف قیمت را می‌شکند؟

 معامله‌گران همچنان به اخبار سیاسی توجه ویژه‌ای دارند و معتقدند با وجود اینکه معاملات نقدی چندان رونق نگرفته اما انتظارات تورمی متاثر از رخدادهای خاورمیانه بالا رفته و همین موضوع منجر به رشد قیمت دلار شده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند دلار در روند صعودی افتاده و احتمال تغییر کریدور این اسکناس تا پایان فروردین بالاست. با این حال، آنها می‌گویند امکان اصلاح قیمت این اسکناس در سقف کریدور وجود دارد.

ارزهای مهم گران شدند

روز چهار‌شنبه ۱۵ فروردین قیمت ارزهای مهم در پی رشد قیمت دلار افزایشی شدند. قیمت درهم  در کانال ۱۷ هزار تومانی پیشروی کرد و با قیمت ۱۷ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد. علاوه بر آن، قیمت تتر روی رقم ۶۳ هزار و ۹۵۰ تومانی قرار گرفت.

پوند انگلیس با رقم ۷۹ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. یورو به قیمت ۶۸ هزار و ۳۰۰ تومان رسید و ۶۰۰ تومان گران شد. لیر ترکیه ۱۹۸۵ تومان شد.

منبع: اطلاعات انلاین