جواد نکونام یازدهم فروردین آخرین بازی ملی خودش را برابر سوئد انجام داد و در دیداری که توانست تک‌گل ایران را هم به ثمر برساند، عملا با میادین ملی خداحافظی کرد. نکونام قبل از بازی حرفی نزد و در جریان مسابقه هم کاری نکرد که خداحافظی‌اش از تیم ملی را تداعی کند اما وقتی مسابقه […]

جواد نکونام یازدهم فروردین آخرین بازی ملی خودش را برابر سوئد انجام داد و در دیداری که توانست تک‌گل ایران را هم به ثمر برساند، عملا با میادین ملی خداحافظی کرد.

نکونام قبل از بازی حرفی نزد و در جریان مسابقه هم کاری نکرد که خداحافظی‌اش از تیم ملی را تداعی کند اما وقتی مسابقه به پایان رسید، سر میز شام در جمع بازیکنان تیم ملی کناره‌گیری خودش از این تیم را اعلام کرد و گفت: از تک تک شما ممنونم. سال‌های بسیار خوبی را کنارتان سپری کردم و از همه شما یاد گرفتم. حالا دیگر نیستم و امیدوارم تیم ملی همیشه موفق باشد.

پس از این صحبت‌ها، آندرانیک تیموریان و مسعود شجاعی به نمایندگی از سایر ملی‌پوشان ایستادند و از جواد نکونام تشکر کردند. این خبر خیلی زود به گوش ایرانیان مقیم سوئد که برای دیدن تیم ملی مقابل هتل تجمع کرده بودند هم رسید و بسیاری از آن‌ها اصرار داشتند که جواد نکونام همچنان در تیم ملی باقی بماند اما سرمربی کنونی استقلال در جمع این هواداران حاضر شد و گفت: به هر حال یک روز باید ز تیم ملی می‌رفتم. حتی باید زودتر از این کناره‌گیری می‌کردم. بهتر است دیگر نباشم ولی شما همیشه حامی تیم ملی باشید.

گزارش این ماجرا روز ۱۵ فروردین ۹۴ در زیرنویس منتشر شد.

زیرنویس‌گردی| خداحافظی جواد نکونام در غربت؛ باید زودتر کناره‌گیری می‌کردم/ بهتر است دیگر نباشم

منبع: خبـر ورزشی