به گزارش زیرنویس ، در این اطلاعیه که نسخه ای از آن چهارشنبه شب در اختیار خبرگزاری ها  قرار گرفت،آمده است: همزمان با تجمع امت حزب الله و شهیدپرور در ساعت ۹:۳۰ جمعه ۱۷ فروردین ماه در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س)، پیکر مطهر شهید صداقت در صحن مطهر مستقر و مراسم وداع […]

به گزارش زیرنویس ، در این اطلاعیه که نسخه ای از آن چهارشنبه شب در اختیار خبرگزاری ها  قرار گرفت،آمده است: همزمان با تجمع امت حزب الله و شهیدپرور در ساعت ۹:۳۰ جمعه ۱۷ فروردین ماه در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س)، پیکر مطهر شهید صداقت در صحن مطهر مستقر و مراسم وداع با این شهید عزیز برگزار خواهد شد.

اطلاعیه ادامه یافته است: ساعت ۱۰، همزمان با آغاز راهپیمایی روز قدس ، پیکر شهید توسط مردم همیشه در صحنه تشییع و پس از طی مسیر پیش بینی شده راهپیمایی، همزمان با نماز جمعه در مصلای قدس مستقر خواهد شد.

اطلاعیه می افزاید: در ادامه بعد از نماز عصر، نماز بر پیکر شهید توسط امام جمعه اقامه و سپس از مسیر خیابان شهدا برای تدفین به حرم مطهر حضرت معصومه(س) منتقل خواهد شد.

اطلاعیه حاکی است: ضمنا مراسم گرامیداشت نخستین شب این شهید سعید، ساعت ۱۹:۳۰ جمعه در مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان هفت تیر، نبش کوچه ۵۷.۱ برگزار خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: از عموم مردم عزیز استان قم دعوت می شود با شرکت در راهپیمایی روز قدس و همچنین تشییع پیکر این شهید راه آزادی قدس، نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی ابراز نمایند.

شهید مهندس محسن صداقت در سن ۳۴ سالگی و ساکن قم، روز سیزدهم فروردین ماه جاری در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به همراه ۶ تن دیگر از مستشاران نظامی کشورمان به فیض شهادت نائل آمد.

منبع : ایرنا

منبع خبر: رکنـا