به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت امیر عرب‌براقی رو در روی هم قرار گرفتند که نیمه اول این بازی با … به پایان رسید. ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت امیر عرب‌براقی رو در روی هم قرار گرفتند که نیمه اول این بازی با … به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی (۲۳- کارت زرد)، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، میلوش دلتیچ، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری

ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، رضا شکاری، رضا اسدی، شهریار مغانلو و کاوه رضایی

بازی در ۵ دقیقه ابتدایی آرام دنبال شد و بازیکنان دو تیم میلی برای حمله کردن به سمت دروازه‌ها نداشتند.

در دقیقه ۶ بین دلیچ و یزدانی بازیکنان دو تیم درگیری لفظی رخ داد که با دخالت داور و سایر بازیکنان اتفاقی رخ نداد.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی هیچ موقعیت و صحنه خطرناکی رو دروازه‌ها به وجود نیامده و فقط چند بار بازیکنان دو تیم به دلیل مصدومیت باعث ایجاد وقفه در جریان بازی شدند.

درخشش دروازه بانان دو تیم در یک دقیقه

در دقیقه ۱۷ و روی پاس در عمق محمد کریمی توپ به رضا اسدی رسید و این بازیکن در مصافی تک به تک با پورحمیدی قرار گرفت که ضربه او را دروازه‌بان تراکتور به خوبی مهار کرد در ادامه همان توپ به رحمان جعفری رسید و مهاجم تراکتور با میرزازاد تک به تک شد و این بار درواره‌بان سپاهان مانع از گلزنی جعفری شد پس از آن توپ را دانشگر دفع کرد و به مهدی شیری رسید و این بازیکن با شوتی سرکش از بیرون محوطه جریمه به توپ ضربه زد که توپ او با برخورد به ترک دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۳ رو روی نفوذ بازیکنان سپاهان توپ به کاوه رضایی رسید و او با پاسی در عمق رضا شکاری را صاحب توپ کرد و پس از آن عارف آقاسی وینگر سپاهان را با خطا متوقف و از داور کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۲۶ برای سپاهان کرنر شکل گرفت و رامین رضائیان با پاسی در عرض محمد کریمی را صاحب توپ کرد و شوت کاپیتان سپاهان از بیرون محوطه جریمه را دروازه‌بان تراکتور به زیبایی دفع کرد.

در نهایت این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: مـهر