لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون اسپانیا، در اوایل این هفته از جمهوری دومینیکن به اسپانیا بازگشت و بلافاصله بازداشت شد. پلیس اسپانیا تحقیقات در مورد فساد مالی و پولشویی در فدراسیون را آغاز کرده و یکی از بخش‌هایی که مورد بررسی است توافقی است که باعث شد سوپرکاپ اسپانیا در سال ۲۰۲۰ به عربستان سعودی […]

- حمله رئیس لالیگا به رئیس سابق فدراسیون؛ او به طرز بیمارگونه‌ای دروغگو است!

لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون اسپانیا، در اوایل این هفته از جمهوری دومینیکن به اسپانیا بازگشت و بلافاصله بازداشت شد. پلیس اسپانیا تحقیقات در مورد فساد مالی و پولشویی در فدراسیون را آغاز کرده و یکی از بخش‌هایی که مورد بررسی است توافقی است که باعث شد سوپرکاپ اسپانیا در سال ۲۰۲۰ به عربستان سعودی منتقل شود.

خاویر تباس، رئیس لالیگا، از باز شدن پرونده و آغاز تحقیقات استقبال کرد و از این فرصت برای انتقاد از روبیالس استفاده کرد. به نقل از نشریه اسپورت، تباس گفت: «من سال‌هاست که به اتفاقاتی که در فدراسیون و در رابطه با برخی از مدیران می‌افتد انتقاد دارم. این اتفاق باید زودتر می‌افتاد و اقداماتی انجام می‌شد. اما اکنون نیز خوب است زیرا قادر خواهیم بود با خوش‌بینی بیشتری با آینده نهاد مادر فوتبال، یعنی فدراسیون روبرو شویم، زیرا تعداد زیادی از کسانی که این نهاد را به فساد آلوده کردند، دیگر آنجا نیستند. من روبیالس را دیده‌ام و فکر می‌کنم عمویش «خوان» او را به خوبی تعریف کرده است. او به طرز بیمارگونه‌ای دروغگو است. ما که او را می‌شناسیم مدت‌هاست که این را می‌دانیم.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی