به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین پنجشنبه ماه مبارک رمضان، وداع مردم ولایتمدار و انقلابی قم با پیکر مطهر پاسدار شهید «محسن صداقت» که در روزهای گذشته در حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه به درجه رفیع شهادت رسید، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد. […]

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین پنجشنبه ماه مبارک رمضان، وداع مردم ولایتمدار و انقلابی قم با پیکر مطهر پاسدار شهید «محسن صداقت» که در روزهای گذشته در حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه به درجه رفیع شهادت رسید، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

حوالی ساعت ۲۳ شامگاه پنجشنبه پیکر مطهر شهید صداقت به قم رسید و به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها انتقال داده شد.

شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مملو از جمعیت منتظری بود که می خواستند با پیکر مطهر این شهید مدافع حرم وداع کنند.

حاج مهدی سلحشور در مراسم وداع با این پیکر مطهر شهید صداقت مداحی کرد و در ادامه اشعاری حماسی به زبان فارسی و عربی و در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین مظلوم خواند.

دعای پرفیض کمیل نیز در ادامه با حضور پیکر مطهر این شهید قرائت شد.

خانواده معظم شهید محسن صداقت نیز در این مراسم حضور داشتند و طه صداقت پسر این شهید مدافع حرم گفت: پدرم همواره به حضور در مجالس عزاداری و روضه سیدالشهدا علیه السلام اهتمام و علاقه داشت و ما را با خود به مجالس عزاداری می برد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی نیز در مراسم وداع با شهید «محسن صداقت» گفت: نباید اجازه داد تا خون شهدا بر زمین بماند و کسانی که خیانت می کنند نتیجه آن را در همین دنیا خواهند دید.

استاد حوزه علمیه قم افزود: باب شهادت بسته نیست و رزمندگان و مجاهدان به دنبال ادای تکلیف الهی هستند و مسوولان باید به این امر توجه کنند.

وی گفت: شهید صداقت ذوب در ولایت بود و همه تعلقات دنیایی خود را رها کرده بود و رفت و کسی که به دنیا وابسته باشد نمی تواند اینگونه رفتار کند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: کسانی که به خون شهدا خیانت می کنند از رحمت الهی به دور خواهند ماند.

پیکر مطهر شهید محسن صداقت صبح فردا در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها بر روی دوش امت ولایتمدار. و انقلابی قم تشییع خواهد شد و در نهایت در مقبره شهید مفتح حرم مطهر خاکسپاری می شود.

منبع: مـهر