«تابناک با تو» – تیلور سوئیفت خواننده سرشناس آمریکایی و شخصیت سال ۲۰۲۳ مجله تایم به اولین موسیقی‌دانی تبدیل شد که صرفا به دلیل آهنگ‌ها و اجراهایش وارد فهرست ثروتمندان فوربس می‌شود. مجله فوربس درباره این میلیاردر ۳۴ ساله می‌نویسد: «او یکی از تاثیرگذارترین سال‌های فرهنگی را که یک موسیقی‌دان تا به حال داشته است، با […]

«تابناک با تو» – تیلور سوئیفت خواننده سرشناس آمریکایی و شخصیت سال ۲۰۲۳ مجله تایم به اولین موسیقی‌دانی تبدیل شد که صرفا به دلیل آهنگ‌ها و اجراهایش وارد فهرست ثروتمندان فوربس می‌شود.

تیلور سوئیفت خاص‌ترین میلیاردر جهان شد

مجله فوربس درباره این میلیاردر ۳۴ ساله می‌نویسد: «او یکی از تاثیرگذارترین سال‌های فرهنگی را که یک موسیقی‌دان تا به حال داشته است، با میلیاردر شدن در ماه اکتبر به پایان رساند. او در حالی وارد باشگاه میلیاردرها شده که این ثروت را نیز صرفا با ترانه‌سرایی و اجراهای هنری‌اش به دست آورده است».

بنا بر گزارش فوربس ۵۰۰ میلیون دلار از ثروت او حاصل حق امتیازها و برگزاری تورهایش بوده و ۵۰۰ میلیون دلار دیگر را نیز از انتشار کاتالوگ‌هایش به دست آورده است.

به نوشته یورونیوز، فوربس همچنین ادعا کرد که به‌جز این یک میلیارد دلار، او ۱۲۵ میلیون دلار نیز در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده است.

با این وجود سوئیفت در فهرست ۱۴ سلبریتی که که ثروتشان به اندازه‌ای افزایش یافته بود تا در سال ۲۰۲۴ میلادی به فهرست میلیاردرهای جهان وارد شوند، رتبه چهاردهم را دارد.

در این فهرست، افرادی همچون استیون اسپیلبرگ، مایکل جردن، اوپرا وینفری، کیم کارداشیان، ریحانا و تایگر وودز رتبه‌هایی بالاتر از سوئیفت را به خود اختصاص داده‌اند.

ثروتمندترین فرد جهان در این سال نیز همچنان برنار أرنو، بازرگان، کارآفرین، سرمایه‌دار فرانسوی با ثروت خالص ۲۳۳ میلیارد دلار است.

به نوشته این مجله، در سال ۲۰۲۴ میلادی طبقه میلیاردرها ۲۵۵ درصد ثروتمندتر از یک دهه پیش بودند و اکنون در مجموع ۲ تریلیون دلار ثروت دارند.

+