زیرنویس، گروه استان‌ها: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده و دشمن شکن مردم در سراسر استان تهران آغاز شده است. مردم از قشرهای مختلف زن و مردم و پیر و جوان با حضور گسترده در صحنه حاضر شده اند، تا وفاداری به آرمان‌های امام و انقلاب را به […]

زیرنویس، گروه استان‌ها: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده و دشمن شکن مردم در سراسر استان تهران آغاز شده است.

مردم از قشرهای مختلف زن و مردم و پیر و جوان با حضور گسترده در صحنه حاضر شده اند، تا وفاداری به آرمان‌های امام و انقلاب را به نمایش گذاشته و به دفاع از مظلومان غزه و فلسطین فریاد خشم خود را بر سر یزدیان زمان بزنند و صدای آنان را به گوش جهانیان برسانند.

تمهیدات ترافیکی همزمان روز جهانی قدس در غرب استان تهران برقرار شد

سرهنگ ایوب زرگران، رئیس پلیس راهور غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های غرب استان تهران گفت: از ساعاتی قبل تمهیدات ویژه ترافیکی در غرب استان تهران اعمال شده است.

وی با بیان اینکه مردم از ساعت ۱۰ صبح از مبادی مشخص شده در شهرستان‌های غرب استان تهران به سوی میعادگاه تعیین شده حرکت کرده اند، گفت: تمهیدات ترافیکی در غرب استان تهران در شهرستان‌های شهریار، اسلامشهر، رباط کریم، بهارستان، ملارد و قدس از ساعت ۲۴ شب گذشته ۱۶ فروردین ماه سال جاری در معابر و محل‌های تعیین شده به اجرا در آمده است.

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران عنوان کرد: ممنوعیت‌های تردد و توقف در معابر محل‌های تعیین شده شهرستان‌های غرب استان تهران از ساعت ۶ صبح امروز آغاز و تا پایان مراسم راهپیمایی ادامه خواهد داشت و ضروری است که رانندگان تا پایان مراسم راهپیمایی از هرگونه تردد و توقف در محل‌های راهپیمایی خودداری کرده و در صورت ضرورت تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند

خروش مردم دماوند در حمایت از ملت مقاوم و مظلوم فلسطین

مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند

آماده باش و ارائه خدمات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند

محمد علیپور، رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس به خبرنگار مهر گفت: از آماده باش آتش نشانان در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

علیپور افزود: برای پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنان در روز جهانی قدس ۱۴۰۳، ناوگان خودرویی و آتش نشانان علاوه بر آماده باش همیشگی ایستگاه‌های آتش نشانی ،۱۵ آتش نشان در ۳ نقطه از مسیر راهپیمایی با استقرار ۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش نشانی از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز جمعه ۱۷ فروردین ماه تا پایان مراسم، آماده خدمت رسانی هستند.

وی عنوان کرد: شاهد حضور مردم شهید پرور دماوند در راهپیمایی روز قدس هستیم که از مسیر میدان امام (ره) تا مصلی نماز جمعه دماوند ادامه دارد و اداره آتش نشانی دماوند نیز به مانند سال‌های گذشته تمام تلاش و توان خود را در جهت برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی به کار گرفته است.

مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند

سخنرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در راهپیمایی روز قدس شهر آبسرد

مردم آبسرد در مقابل حوزه مقاومت بسیج سپاه پاسداران آبسرد تجمع کرده بودند و اکنون به سوی مصلی نماز جمعه در حال حرکت هستند.

راهپیمایی باشکوه روز قدس با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی و با سخنرانی حجت الاسلام رحمانی رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در شهر آبسرد برگزار شد.

مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند

حضور با شکوه مردم باقرشهر در راهپیمایی روز قدس

شعار راهپیمایی امسال «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است و از آنجا که ماه‌ها است، مردم مظلوم فلسطین زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، باقرشهری‌ها در شهرستان ری قبل از ساعت اعلام شده در میدان شهدا حضور یافتند، تا روز قدس متفاوتی را رقم بزنند.

مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند

راهپیمایی روز جهانی قدس در اسلامشهر، زادگاه شهید راه قدس «حسین امان اللهی»

راه پیمای در این شهرستان از دو مسیر اعلام شده (سپاه اسلامشهر و نیز مسجد جامع ولیعصر) به سوی مصلی اسلامشهر آغاز شده است و شب گذشته، شامگاه پنجشنبه نیز در این شهرستان شاهد تشییع پرشور پیکر شهید راه قدس «حسین امان اللهی» از شهدای عملیات تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی در سوریه بودیم.

مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور پر شور مردم شهریار ملارد برگزار شد

این مراسم در شهرستان ملارد در دو نقطه (شهر ملارد و صفادشت) برگزار می‌شود. شعار راهپیمایی نیز «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است.

مبدا مراسم راهپیمایی در ملارد از مسجد امام صادق (ع) و راهپیمایان از خیابان امام خمینی (ره) به سوی خیابان دکتر حسابی و سپس مصلی حرکت می‌کنند.

مردم متدین و انقلابی شهریار، اندیشه، باغستان، وحیدیه و صباشهر نیز از ساعت ۱۰ صبح در راهپیمایی روز قدس حاضر شدند

مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند

غرفه‌های مستقر در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهریار به ارائه خدمات خدمات فرهنگی پرداختند.

مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند

شهریاری‌ها در حمایت از فلسطین با مشت‌هایی گره کرده شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و در کنار پرچم‌های ایران و و فلسطین حمایت خود را از مظلومان فریاد زدند.

مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند

راهپیمایی روز جهانی قدس در رباط کریم و بهارستان، باشکوه‌تر از همیشه

مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در روز جهانی قدس، حماسه‌ای دیگر آفریدند و با حضور پرشور و یکپارچه خود در راهپیمایی این روز، انزجار خود از رژیم صهیونیستی و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند

شکوه و عظمت راهپیمایی روز جهانی قدس در رباط کریم و بهارستان

این راهپیمایی از شکوه و عظمت خاصی برخوردار بود، حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن و مرد، و از همه اقشار و گروه‌های اجتماعی، چشمگیر و ستودنی بود.

شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و آمریکا راهپیمایان در طول مسیر راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، خشم و انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا را به نمایش گذاشتند.

مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند

سخنرانان راهپیمایی نیز در سخنرانی‌های خود، به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اشاره و این رژیم کودک‌کش را محکوم کردند، مسئولان شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان نیز حضور داشتند و مردم را همراهی کردند.

منبع: مـهر