مهدی قایدی فصل جاری لیگ حرفه‌ای امارات را خیلی خوب شروع کرد و با وجود اینکه اتحاد کلبا نتوانست همراه با فرهاد مجیدی آنطور که کادر مدیریتی این باشگاه انتظار داشت، نتیجه بگیرد ولی مهدی نمایش مطلوبی داشت و به همین خاطر در جمع مسافران تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا هم قرار […]

- نقش پررنگ یک باشکاه و یک سرمربی در اروپایی شدن مهدی قایدی

مهدی قایدی فصل جاری لیگ حرفه‌ای امارات را خیلی خوب شروع کرد و با وجود اینکه اتحاد کلبا نتوانست همراه با فرهاد مجیدی آنطور که کادر مدیریتی این باشگاه انتظار داشت، نتیجه بگیرد ولی مهدی نمایش مطلوبی داشت و به همین خاطر در جمع مسافران تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا هم قرار گرفت.

قایدی در قطر عملکرد خوبی داشت و حالا درخشش او در اتحاد کلبا همچنان ادامه دارد به همین خاطر شایعات فراوانی پیرامون پیوستنش به یک تیم اروپایی مطرح است. حتی گفته می‌شود باشگاه‌هایی از بلژیک و پرتغال به طور غیر رسمی پیشنهاداتی را مطرح کرده‌اند و به زودی مذاکرات جنبه رسمی به خود خواهد گرفت. البته ملی پوش ایرانی اتحاد کلبا در این باشگاه به عنوان بازیکن قرضی حضور دارد و در واقع بازیکن باشگاه شباب الاهلی امارات محسوب می‌شود به همین خاطر باید پس از پایان این فصل به باشگاه اصلی خودش برگشته و در آنجا تکلیفش را معین کند.

اگر قضیه یوستن مهدی قایدی به تیم‌های اروپایی جدی شود و آنها واقعاً پیشنهادات خودشان را مطرح کنند، قطعاً مدیر باشگاه الاهلی در این مورد تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند و بازیکن ایرانی باید شخصاً یا همراه با مدیر برنامه‌هایش با او وارد مذاکره شود چون اگر بخواهد به اروپا برود حتماً شباب الاهلی امارات هم می‌خواهد از این انتقال سود ببرد.

از سوی دیگر، با توجه به رابطه بسیار خوبی که مهدی قایدی با فرهاد مجیدی دارد، اگر داستان اروپا جدی شود، حتماً با مربی خود در استقلال، اتحاد کلبا و تیم ملی امید جلسه می‌گذارد و با او همفکری خواهد کرد چون فرهاد خودش سابقه بازی در اروپا را دارد و می‌تواند کمک فکری مطلوبی به این ملی‌پوش استقلالی بدهد. چند روز قبل یکی از مجریان تلویزیونی در امارات مدعی شده بود که مهدی قایدی فصل آینده راهی اروپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مهدی قایدی در رادار چند تیم مطرح اروپایی/ ستاره بوشهری در مسیر طارمی

منبع: خبـر ورزشی