به گزارش زیرنویس،سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص طرح رتبه بندی گواهینامه رانندگی گفت: موضوع رتبه‌بندی گواهینامه‌ها در حد ایده است و هنوز به عنوان کار اجرایی اقدامی صورت نگرفته است. وی اضافه کرد: ما در حال پیشنهاد طرح رتبه‌بندی گواهینامه‌ها به عنوان اقدامی موثر در نظم ترافیکی هستیم که نیازمند این […]

به گزارش زیرنویس،سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص طرح رتبه بندی گواهینامه رانندگی گفت: موضوع رتبه‌بندی گواهینامه‌ها در حد ایده است و هنوز به عنوان کار اجرایی اقدامی صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: ما در حال پیشنهاد طرح رتبه‌بندی گواهینامه‌ها به عنوان اقدامی موثر در نظم ترافیکی هستیم که نیازمند این است تا دستگاه های مختلف و در راس آنها دولت با این موضوع موافقت کند.

رئیس پلیس راهور فراجا لزوم موافقت دولت با این طرح را به دلیل ارائه مشوق ها دانست و افزود: بخشی از مشوق‌های پیش‌بینی شده در این طرح باید از سوی دستگاه های اجرایی اعطا شود که از حیطه پلیس خارج است.

سردار حسینی با بیان اینکه پلیس نمی تواند برای دستگاه ها تکلیف مشخص کند، تاکید کرد: بیمه، سازمان مالیاتی، شهرداری و نهادهایی از این دست برای اعطای مشوق لازم است مکلف شوند و این تعیین تکلیف خارج از مسئولیت پلیس است.

 

منبع خبر: رکنـا