شک نکنید! ضربه سهمگین ایران به اسرائیل حتمی است
شک نکنید! ضربه سهمگین ایران به اسرائیل حتمی است

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت روز جهانی قدس با اشاره به تجاوز اخیر رژیم اشغالگر به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت:  پاسخ ایران به این تجاوز صهیونیست‌ها قطعی و حتمی است و صهیونیست‌ها در آماده باش هستند و همه نیروهای ذخیره خود را […]

- شک نکنید! ضربه سهمگین ایران به اسرائیل حتمی است

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت روز جهانی قدس با اشاره به تجاوز اخیر رژیم اشغالگر به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت:  پاسخ ایران به این تجاوز صهیونیست‌ها قطعی و حتمی است و صهیونیست‌ها در آماده باش هستند و همه نیروهای ذخیره خود را فراخوانده‌اند و اکنون باید ایران تصمیم بگیرد که پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها را چه زمانی خواهد داد. البته زمان مهم نیست و این بخشی از نبرد ما می‌باشد اما به هرحال هیچ شکی در اصل مسئله وجود ندارد. ما زمان پاسخ ایران به جنایت رژیم اشغالگر را نمی‌دانیم اما همه ایرانی‌ها درباره لزوم دادن این پاسخ اتفاق نظر دارند.

وی افزود: من ده ها سال است رهبر انقلاب را شخصا میشناسم. بسیاری از فرماندهان را میشناسم، از نزدیک. مطمئن هستم پاسخ کوبنده در راه است. کوچکترین شکی در این ندارم.

وی گفت: به نظر من ضربه ایران به مراتب از هزاران نوع حمله نظامی و یا حتی آسیب اقتصادی برایشان سهمگین‌تر است.

وی هشدار داد که آمریکا به نقطه ای خواهد رسید که بگوید باید جنگ را تمام کنید.

سید حسن نصرالله گفت: اگر آمریکایی‌ها نباشند طوفان الاقصی اسرائیل را ساقط خواهد کرد. طوفان الاقصی یک گلوگاه و نقطه عطفی در تاریخ ماست. ۷ اکتبر یک گلوگاه و یک پیچ تاریخ است. اسرائیل به نتایج عملیات طوفان الاقصی اقرار می کند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: چهره ای که جنگ غزه از اسرائیل ساخت، سال ها کار رسانه ای، فرهنگی و تبلیغاتی رژیم اسرائیل برای مظلوم نمایی و بازی کردن نقش قربانی در ژانرهایی مثل هولوکاست و… را با خودش شست و برد.

وی درباره واکنش احتمالی اسرائیل گفت: اینکه اسرائیل چه کار می‌کند؟ همه باید خودشان را آماده کنند، ما باید آماده باشیم برای هر اتفاقی. 

وی با تاکید بر اینکه مقاومت برای هر احتمال و سناریویی آمادگی دارد اظهار داشت که همه باید هوشیار و محتاط باشند و امور خود را تنظیم کنند و همگی باید برای احتمالات آماده باشیم و حماقتی که نتانیاهو در حمله به کنسولگری ایران در دمشق انجام داد، منجر به باز شدن بابی برای فیصله این نبرد می‌شود.

سید حسن نصرالله گفت که حزب الله هنوز سلاح های کلیدی خود را به کار نگرفته است. 

منبع: اطلاعات انلاین